טרגדיה: הבחור אפרים נחום ראם ז”ל אותר ללא רוח חיים

סמוך לכניסת השבת נמצאה גופתו של הבחור אפרים נחום ראם ז"ל, בן 22 משכונת בית וגן, שנעדר מאז יום שני האחרון, אז שהה סמוך לציון הרשב"י במירון • הוא אותר ללא רוח חיים בסמוך ליישוב אמירים שבצפון, לאחר שנפל מגובה: לא עולה חשד לפלילים • הלוויתו בירושלים
חיים טוויל
כ"א טבת התשפ"ב / 25.12.2021 18:50

טרגדיה: זמן קצר לפני כניסת השבת, נמצאה גופתו של הבחור אפרים נחום ראם ז”ל, בן 22 משכונת בית וגן בירושלים – לאחר שנעדר מאז יום שני האחרון.

המנוח ז”ל שהה לאחרונה סמוך לציון הרשב”י במירון – ומאז נעלם.

מתנדבים רבים, ובהם כוחות הצלה, חיפשו אחריו בימים האחרונים. ביום שישי הוא נמצא, בשטח פתוח, סמוך ליישוב אמירים, ללא סימני אלימות, לאחר שנפל מגובה. חובשים ופראמדיקים של מד”א קבעו את מותו.

מהמשטרה נמסר: “לאחר שבימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בניסיונות לאתר את הנעדר שנראה לאחרונה בסמוך לציון הרשב”י במירון, לפני זמן קצר במהלך פעולות חיפוש שערכו שוטרים ומתנדבים, הוא אותר ללא רוח חיים בסמוך ליישוב אמירים שבצפון הארץ. מבדיקה ראשונית – לא עולה חשד לפלילים. הודעה נמסרה לבני משפחתו בהתאם”.

אפרים נחום ז”ל הוא בנו של הרב זאב ראם, בנו של הגאון רבי יונה ראם זצ”ל, מי שכיהן כרבה של שכונת מקור ברוך עשרות שנים. אמו היא בתו של הגאון רבי בן ציון בורדיאנסקי,  מראשי ישיבת ‘קול תורה’ בבית וגן בירושלים.

בבחרותו למד בישיבת כנסת יצחק חדרה, ולאחר מכן בישיבת ‘דעת אליהו’ בשכונת רמות בירושלים.

הוא התקרב בשנים האחרונות לברסלב.

בהודעה ששיגרה אימו לחברותיה באמצע השבוע, היא גוללה את שאירע בפעם האחרונה שבנה יצר קשר עמם.

לדבריה, בנה שהה במירון בשבת האחרונה, וביום שני הוא יצר עמה קשר וסיפר לה כי הכיר אדם ב’הכנסת אורחים’, אשר המליץ לו על ישיבה ביבניאל שלדבריו, “ממש כדאי לו להגיע אליה”.

האם  ביקשה מבנה שיגיע הביתה, כדי לשוחח על כך. “הוא אמר לי שאין לו עוד כסף ברב קו, ושממש סוער ומאד קשה לחזור ככה. בכל זאת ביקש שאברר לו זמני אוטובוסים לירושלים, אחרי כמה דקות הוא התקשר ואמר שהפסיד את האוטובוס ויראה כבר מה לעשות”.

לטענת האם, לאחר שנרטב מהגשם השוטף, “הוריד את החליפה והשאיר שם בטעות גם את הנייד שלו. הקשר איתו ניתק ולכן אחרי עשרות שיחות שניסינו אליו, החלטנו ביום שלישי בבוקר לנסוע אליו למירון.

“כל הזמן מרחף החשש הגדול, אולי בכל זאת הוא החליט לצאת להתבודדות קלה או לחפש מחסה באיזה יער או ואדי, ומצבו מסכן חיים”.

הלוויתו תתקיים הלילה בשעה 23:00 משמגר להר המנוחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אולי מישהו "הפיל" אותו
    26/12/2021 08:22
    דנה
  1. לא אתפלא. האוייבים שלנו פזורים בכל מקום ביחוד במקומות כאלה שהסיכוי ליהודים רבים לשהות בהם