משפחה שלמה אושפזה בבית חולים – והכל בגלל טפטים חדשים

הורים ושלושת ילדיהם, פונו במצב קל לבית חולים, לאחר שסבלו מסחרחורות, בחילות וקשיי נשימה • כיבוי אש: "על קירות הבית הודבקו טפטים חדשים וככל הנראה החומר ששימש להדבקתם גרם לסחרחורות"
יוני גרין
כ"ט אב התשע"ד / 25.08.2014 10:06

 לפנות בוקר פינתה עצמה משפחה שלמה – זוג הורים ושלושת ילדיהם  הקטנים – לבית חולים ‘שערי צדק’ בירושלים, בעקבות תלונות של כל בני הבית על קשיי נשימה, בחילות וסחרחורות.

צוותים לאיתור וניטור חומרים מסוכנים הגיעו אל בית המשפחה, ולא מצאו עדות להימצאות חומרים כימיים בדירה. אולם לאחר בדיקה מקיפה של הבית  נמצא כי הגורם הוא ככל הנראה הדבקת טפטים חדשים באמצעות דבק מגע – שגרם לסחרחורות.

בני המשפחה מטופלים בבית החולים במצב טוב, וההערכה היא כי הם ישתחררו לביתם בקרוב.

מדוברות כיבוי אש בירושלים נמסר: “לפנות בוקר התקבלה קריאה על משפחה שהתפנתה לטר”ם ומשם לבית חולים על ידי מד”א בעקבות סחרחורות בחילות וקשיי נשימה שחשו במהלך הלילה. לדירת המשפחה הנמצאת ברחוב אלקנה יצאו שלושה צוותי חומ”ס וניטור.

“לאחר בדיקות על ידי הצוותים, באמצעות מכשירי ניטור מיוחדים, לא התגלתה כל עדות להמצאות של חומרים כימיים בדירה. מבדיקה מקיפה שנעשתה בדירה התברר כי על קירות הבית הודבקו טפטים חדשים וככל הנראה החומר ששימש להדבקתם (דבק מגע) גרם לסחרחורות ולקשיי הנשימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות