משפיל: מאות נשים וילדות הורחקו מאירוע באלעד עם זרנוק מים I צפו

נשים וילדות שהגיעו להקרנת סרט במתנ”ס העירוני בעיר אלעד הורחקו מהמקום על ידי מנהל המתנ"ס באמצעות זרנוק מים • העירייה: "הייתה שם סיטואציה של סכנת נפשות. הצורה בה התבצעה הפעולה אינה בטיחותית, והנושא ייבדק לעומק"
חרדים 10
כ"ה כסלו התשפ"ב / 29.11.2021 09:54

מאות נשים וילדות, שהגיעו אתמול בערב (ראשון) להקרנת סרט של הבמאית החרדית טלי אברהמי במתנ”ס העירוני באלעד, הורחקו מהמקום בעזרת זרנוק מים שהתיז עליהן אחראי במקום.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

ח”כ בצלאל סמוטריץ הגיב: “פניתי בליל אמש כשנחשפתי לסרטון הזה ליו”ר החברה למתנ”סים בבקשה לבדוק את העניין במהירות ובנחישות. במידה וזה נורא כפי שזה נראה בסרטון האיש הזה לא יכול להמשיך בתפקידו יום אחד נוסף. נמשיך לעקוב ולוודא טיפול נחוש”.

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, טען הבוקר בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב: “מנהל המתנ”ס התחנן לפנות את המקום, הוא הבין שהולך להיות מגה-אירוע ועשה מה שעשה. כנראה שזו הייתה תושייה של רגע, לא הייתה דרך אחרת לנהוג. הוא כנראה איבד עשתונות, הוא אדם משכמו ומעלה. אנחנו נפיק לקחים”.

ראש העיר ניסה להסביר את התנהלותו של מנהל המתנ”ס ואמר: “התמונה נראית לא טוב, אבל הייתה יכולה להיראות הרבה יותר גרוע אם נשים היו יוצאות משם באלונקות. האולם התמלא והתחיל דוחק של מאות נשים”.

עיריית אלעד מסרה בתגובה: “עיריית אלעד סיבסדה והביאה מבחר אירועים לחנוכה במחיר מוזל לתושבי העיר. האירועים משכו לעיר גם קהל רב שגר בערי הסביבה, הרבה מעבר לצפוי. הייתה שם סיטואציה של סכנת נפשות. ילדות קטנות נמחצו כשכ-1,500 עד 2,000 נשים מוחצות אותן ולא נשמעות לקריאות לזוז אחורה.

“בתור אחראי במקום, כשילדות קטנות לידו צעקו שהן נמחצות והקהל לא נשמע לסדרנים והלך אחורה, הוא קיבל החלטה שבמבחן התוצאה הצליחה להזיז את הקהל אחורה ולשחרר לחץ. עם זאת, ברור שהצורה בה התבצעה הפעולה אינה בטיחותית, והנושא ייבדק לעומק ויטופל. ברוך השם שזה הסתיים בלי פצועות חלילה. כבר הערב נערך תחקיר והוסקו מסקנות לגבי המשך אירועי חנוכה השבוע וימכרו כרטיסים במתנ”ס במכירה מוקדמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות