לקוחות ‘מושגח פלוס’ נואשים: ‘בוכה כל הזמן, כל התמונות נמחקו’

תקלה בחברת סינון הטלפונים 'מושגח פלוס' מחקה ללקוחות את כל התוכן בטלפון • שרה בלחדב: "היו לי שם מאות תמונות של הילד, מאז שנולד. לא נותר לנו שום מזכרת ממנו" • לקוחה: "מיום ה הטלפון פרוץ. אין בכלל חסימה" • החברה לחרדים 10: "המכשיר התאפס מסיבה שעדיין לא ברורה"
ישראל יוספי
כ"ה כסלו התשפ"ב / 29.11.2021 00:48

ביום חמישי האחרון, בשעות הצוהריים, הופיעה תקלה נרחבת בחברת סינון הטלפונים החרדית ‘מושגח פלוס’. לקוחות רבים טוענים כי מאותה שעה, כל התוכן שהיה להם במכשיר הטלפון נמחק לגמרי, באופן פתאומי, והמכשיר שקרס נראה כאילו נקנה באותו רגע.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

לקוחות טוענים עוד, כי מאז התקלה צריך להגדיר את כל הטלפון מחדש, וכעת הוא בבחינת ‘טרף’, משום שכנראה גם נמחקה תוכנת הסינון – אותה החברה טרם החזירה למכשירי המנויים.

הסיבה לתקלה אינה ברורה בוודאות, אולם יש מי שטענו כי התקלה התרחשה בעקבות עדכון גרסה. בחברה מכחישים זאת בתוקף.

לפי שעה גם טרם ברור בכמה מכשירים מדובר, ולפי החברה “מחר נדע במדויק”.

שירה דהן, לקוחה, מספרת לחרדים 10: “התקלה מחקה לי ולבעלי את כל הפרטים בטלפון – אנשי קשר, תמונות ששמרתי עליהם היטב – וכעת הכל נמחק. החברה לא דיברה עם הלקוחות מאז, לא הסבירה מה הבעיה שגרמה לכך. אף אחד לא התחייב שהתקלה הזו לא תחזור שוב.

“לאלפי אנשים הכל נמחק, איך זה הגיוני שהם אחראים על סינון תוכן, ואנשי קשר וצילומים נמחקים? האם יש להם גישה לדברים שלא אמורים להיות להם גישה אליהם?

“מיום חמישי הטלפון פרוץ. אין לו בכלל חסימה. החברה לא החזירה את החסימה למכשירים. היום התקשרנו לחברה ונאלצנו לעשות הכל מהתחלה, אני עדיין לא החזרתי את החסימה. החזרתי לבעלי בלבד”.

שרה בלחדב מספרת בשיחה עם חרדים 10: “ילדתי לפני שנה, היו לי שם מאות תמונות של הילד, מאז שהוא נולד – והכל נמחק. אני לא מפסיקה לבכות מיום חמישי, כל התמונות שלנו היו שם. עכשיו אין כלום. לא מצליחה להבין איך הגיעו לזה. לא נותר לנו שום מזכרת מהילד שלנו”.

כאמור, זיכרונות וחומרים חשובים של לקוחות החברה נמחקו בן רגע.

מחברת ‘מושגח פלוס’ נמסר בתגובה לחרדים 10: “בניגוד לפרסומים כביכול בוצע על ידינו עדכון גרסה שגוי – לא בוצע כל עדכון. לחלק מלקוחותינו המכשיר התאפס מסיבה שעדיין לא ברורה.

הנושא עדיין בבדיקת חברה התוכנה שמלווה אותנו. מצרים מאד על עגמת הנפש ופועלים בימים אלו כמעט 24 שעות ביממה לעזור ללקוחותינו.

פתחנו את ההרשמה בהורדה מגוגל פליי לכלל לקוחותינו ולכל עם ישראל, ללא דרישת תשלום בהרשמה עבור השנה הראשונה בכדי שלקוחתינו יוכלו להשיב את הסינון במהרה וללא מכשולים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות