הרצח אחרי שחרית: עקב אחרי יזם הנדל”ן, ירה והלך לשתות קפה

דניאל קידר בן ה-64 לא הודה ברצח בחקירתו במשטרה, והוא בחר בזכות השתיקה • במשטרה ובפרקליטות מגישים בכל זאת כתב אישום נגדו, שכן בידם האקדח בו ביצע לכאורה את הרצח של אלדד פרי • ראש צוות החקירה: "שפשפנו את העיניים, הופתענו שדווקא האיש הזה מסוגל לבצע רצח"
חיים טוויל
י"ח כסלו התשפ"ב / 22.11.2021 13:30

צו איסור הפרסום בנוגע לחקירת רצח יזם הנדל”ן אלדד פרי שנורה בעת חזרתו מתפילת ‘שחרית’, הוסר עם הגשת הצהרת תובע נגד החשוד ברצח, דניאל קדר, בן 64 מראשון לציון, שנעצר לפני כשבועיים. כתב האישום יוגש במהלך השבוע הקרוב.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

חוקרי ימ”ר מרכז ניהלו חקירה מורכבת ומסועפת, היות והעדות הראשונה בתיק הסתכמה בכך שחשוד אלמוני נצפה נמלט מזירת הרצח רכוב על גבי אופנוע ואילו רשימת “החשודים הפוטנציאלים לכאורה”, כללה בראשיתה של החקירה מאות אנשים, על רקע סכסוך כספי בתחום הנדל”ן עם הקורבן.

כאמור, חוקרי היחידה הפעילו את מיטב האמצעים הטכנולוגים לשם קידום החקירה, תוך ניתוח ממצאים פורנזיים ואמצעי תיעוד בזירה, לצד ניהול מהלכי חקירה נוספים, שהביאו תוך שלושה שבועות לחשיפת זהות החשוד.

עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ”ר את החשוד בביתו, כשברשותו אקדח אשר נבדק במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ונמצאה התאמה לממצאים שנדגמו בזירת הרצח, כמו גם תפיסת האופנוע שבבעלותו, ששימש עפ”י החשד את החשוד בהגעה לזירה והמלטות ממנה אחר הרצח.

בהתאם לצורכי החקירה והתפתחותה, האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד מעת לעת, והבוקר עפ”י ממצאיה, תוגש ע”י פרקליטות מחוז מרכז הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

ראש צוות החקירה, רב פקד עזרא גולדשטיין, אמר: “שפשפנו את העיניים, הופתענו שדווקא האיש הזה מסוגל לבצע רצח אכזרי שכזה. ביקשנו מבני המשפחה בזירה שלא יתקרבו לגופה של פרי. זו הייתה הפתעה עבורנו, זה לא הבן אדם שציפינו אליו”.

לפי החשד, מאז חודש פברואר התחיל קדר בתכנון הרצח, לאחר שהתבקש לשלם עוד מאות אלפי שקלים על שתי דירות שרכש בפרויקט בלוד. תיעוד ממצלמות האבטחה גילה כי החשוד עקב במשך חודשים אחרי פרי.

סנגוריו של קדר, עורכי הדין ששי גז ועידן שני, הגיבו: “החשוד מכחיש בכל תוקף את מעורבותו בעבירה וממשיך לעשות זאת”. לדבריהם, “רק הבוקר אמרו לנו מהיחידה החוקרת שיגישו הצהרת תובע, אנחנו עוד לא חשופים לראיות שמחזיקה היחידה החוקרית, לכשנראה ונלמד נוכל להגיב על ההאשמות החמורות שהמשטרה מייחסת למרשינו”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות