“על איזה מגפה אתם מדברים?”: התפרצה לדברי השר – והורחקה

"השר אל תענה", אמר יו"ר הוועדה לניצן הורוביץ אחרי שמשתתפת בדיון התפרצה לדבריו • שר הבריאות: "אלו אמירות שגורמות לאנשים שלא ממש בקיאים ולא מתעניינים תמיד- לפקפק עד כדי כך שנמנעים מקבלת טיפול רפואי"
חרדים 10
י"ח כסלו התשפ"ב / 22.11.2021 13:38

ועדת החוקה מתכנסת היום (שני) לדיון בהארכת חוק הקורונה הגדול. עם תחילת דבריו של שר הבריאות ניצן הורוביץ שאמר “כשיש מגיפה קשה וממיתה והיו לנו עד עכשיו יותר מ-8000…”, התפרצה אחת מהמשתתפות בדיון לדבריו: “סלח לי, על איזה מגפה אתם מדברים?”

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

היו”ר ח”כ גלעד קריב ביקש להוציאה מידית מהדיון ואמר: “השר אל תענה, בוועדה הזאת כשאנשים רוצים לדבר הם מקבלים זכות דיבור, וזה ממש חבל כי אם היית מבקשת את זכות הדיבור ומדברת בשפה ראויה אז היינו שומעים את דברייך כפי ששמענו את דברי חברייך וחברותייך פעמים רבות. התפרצות לדברים של שר פה בוועדה לא תהיה וחבל שכפית על עצמך את ההוצאה”.

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב לאחר ההתפרצות: “זו דוגמא וכנראה שאנחנו עומדים בפני גל עצום, זה לא רק בישראל זו תופעה בין-לאומית של אמירות מהסוג הזה- “איזו מגפה? אין בכלל מגפה, אין קורונה- כלום””.

“לצערי, אלו לא אמירות שנשארות בחלל הריק והן נופלות על אוזניים כרויות והן גורמות לאנשים שלא ממש בקיאים ולא מתעניינים תמיד- לפקפק עד כדי כך שנמנעים מקבלת טיפול רפואי, כולל במצבים קשים, כולל במצבים שאדם כבר מגיע לבית חולים, ומתים עקב חוסר האמון במערכת מכל הדברים שמתרוצצים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות