האיץ ודרס: לוחם מג”ב נפצע קשה בפיגוע דריסה במחסום קלנדיה

לוחמי מג"ב ביצעו ירי לעבר הרכב שביצע את הדריסה וכתוצאה מכך הרכב עצר - והמחבל, בן 22 תושב קלקיליה, נפצע קשה • מפקד מחוז ירושלים, ניצב תורג'מן: "התגובה המהירה והפריסה המבצעית של הלוחמים בשטח מנעה פגיעה בנוספים"
חיים טוויל
ח' חשון התשפ"ב / 14.10.2021 10:22

לוחם משמר הגבול, כבן 20, נפצע הלילה (חמישי) באורח קשה בפיגוע דריסה במחסום קלנדיה מצפון לירושלים.

הלוחם פונה לבית החולים ‘שערי צדק’ בירושלים בהכרה מלאה, עם חבלות בראש ובבטן.

הבוקר נמסר מבית החולים, כי מצבו קשה אך יציב.

המחבל, תושב קלקיליה בן 22, הגיע עם רכבו לאזור האיץ ודרס את הלוחם. הלוחמים במחסום ביצעו ירי לכיוון הרכב של המחבל שנעצר לאחר שפגע בקיר. המחבל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, עם חבלת ראש ובהכרה מלאה.

חובשת בכירה במד”א, יפית בן שמשון ופאראמדיק מד”א אביאל דיין, סיפרו: “חברנו לכוח משטרה במחסום, הם הובילו אותנו למקום הארוע בסמוך, ראינו צעיר כבן 20 על הכביש, חבריו העניקו לו טיפול וחבשו אותו, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובבטן, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב”.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן למפקדים: ״הפיגוע הזה מהווה תזכורת נוספת לאיומים הקיימים בכל פעילות מבצעית ובכל תא שטח שבו אנו פועלים. הדריכות המבצעית והתגובה המהירה והנחושה שלנו, היא המפתח לנטרל כל איום באופן מיידי ולמנוע פגיעה בחיי אדם. גם במקרה הזה, התגובה המהירה והפריסה המבצעית של הלוחמים בשטח מנעה פגיעה בלוחמים נוספים והובילה לסיום מהיר של האירוע ולנטרול המחבל. עלינו להמשיך לפעול בנחישות מול כל ניסיון לפגוע בכוחותינו או בחייהם של אזרחי ישראל״.

סגן מפקד משמר הגבול, תת-ניצב בריק יצחק אמר ללוחמים: ״פעלתם כפי שמצופה ממכם. מיד שזיהיתם כי מדובר בפיגוע דריסה הגבתם בצורה מקצועית, נחושה תוך חתירה למגע שהביאה בסופו של דבר לעצירת הרכב ולתפיסתו של המחבל״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות