יחוסל? חמאס שחרר ממעצר הגנתי את המחבל שרצח את בראל הי”ד

מאז הירי שמרו בחמאס על איפול מוחלט באשר לזהות המחבל, מחשש שיחוסל על ידי ישראל - אך עם שחרורו פורסמה תמונתו • האחות השכולה: "מצפים שמדינת ישראל תבוא חשבון עם הרוצח" • ח"כ ישראל כ"ץ: "משימה ראויה לראש השב״כ הנכנס"
חרדים 10
ח' חשון התשפ"ב / 14.10.2021 10:57

חודש וחצי אחרי מותו של לוחם מג”ב סמ”ר בראל חדריה שמואלי הי”ד, שנהרג מירי מחבל בגבול עזה, מדווח ‘ידיעות אחרונות’ כי המחבל הרוצח שוחרר על ידי ארגון חמאס ממעצר הגנתי.

על פי הדיווח, המחבל הוא פעיל בזרוע הצבאית של הג’יהאד האיסלאמי.

בתקופה שחלפה מאז התקרית, הוטל איפול בעזה על זהותו – מחשש לחיסולו בידי ישראל. הוא אף הועבר למעצר הגנתי באחד מהמתקנים של חמאס בעזה, ממנו שוחרר בימים האחרונים.

במשך תקופה ארוכה הצליחו הפלסטינים לטשטש את זהותו של המחבל, אך לאחר שחרורו פורסמה תמונתו.

בחמאס מעריכים שבשלב הנוכחי צה”ל לא ינסה לחסל אותו, אלא ינצל את סבב הלחימה הבא כדי לסגור את החשבון.

הילה שמואלי, אחותו השכולה, אמרה בתגובה: “בימים שבהם אנחנו מנסים לחזור לחיים התעוררנו הבוקר לכותרת כואבת. אנחנו מצפים שמדינת ישראל תבוא חשבון עם הרוצח של בראל, יהיה אשר יהיה מקום מחבואו, זאת ללא שום שיקול זר ויפה שעה אחת קודם”.

ח”כ ישראל כ”ץ אמר: “החמאס בעזה שחרר ממעצר את רוצחו של הלוחם בראל שמואלי ז״ל. למדינת ישראל אסור להשלים עם המעשה החמור והמסר העולה ממנו. הרוצח השפל חייב לשלם את מלוא המחיר. משימה ראויה לראש השב״כ הנכנס”.

בראל נורה ונפצע באורח קשה במהלך עימותים על גבול רצועת עזה ביום שבת באמצע חודש אוגוסט. אחד ממאות המפגינים הסתיר אקדח במכנסיים וירה בלוחם המסתערבים דרך צהר שממנו כיוון שמואלי את נשק הצלפים שלו – ופגע בראשו מטווח אפס.

במשך כשבוע וחצי נלחם בראל על חייו, עד שלרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו. הוא הותיר אחריו אב – שלו היה בן יחיד – ואת אמו, שתי אחיות ואח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות