יירוטים בגוש דן • חמאס: “מזהירים המטוסים. נירה ב-6 בבוקר לנתב”ג”

מאז הפרת הפסקת האש אמש נורו מעל 160 רקטות לעבר ישראל • דובר מטעם הזורע הצבאית: "אנחנו מזהירים את המטוסים שמגיעים לבן גוריון כי אנחנו נירה מחר בשש בבוקר"
אליעזר היון
כ"ד אב התשע"ד / 20.08.2014 12:53

חמאס מאיים: בשש בבוקר יחודש הירי אל נמל התעופה בן-גוריון.

“אנחנו מזהירים את המטוסים שמגיעים לבן גוריון כי אנחנו נירה מחר בשש בבוקר. אנחנו נירה למגרשי הכדורגל שלהם ולא לשטחים פתוחים. על הכובשים ועל העולם צריכים למלא אחר בקשתינו ולהפסיק את הכיבוש”. כך אמר הלילה דובר מטעם הזרוע הצבאית של חמאס, בהצהרה מיוחדת בערוץ ‘אל-מנאר’ של הארגון.

במהלך שעות הערב נורה מטח רקטות לעבר המרכז. מערכת ‘כיפת ברזל’ יירטה שתי רקטות בשמי גוש דן.

בסביבות השעה 18:30 החל מטח כבד לעבר הדרום והשפלה. שתי רקטות בשמי יורטו בשמי אשקלון. רקטה אחת יורטה במועצת מרחבים ואחת נוספת התפוצצה בשטח פתוח. בנוסף, שתי רקטות יורטו בשדות נגב.

בנוסף,  יורטו שתי רקטות מעל קרית אונו. אזעקה נשמעה ברמלה, לוד, פתח תקווה ועוד.

בשעה 11:20 נפלו 4 רקטות בתחומי המועצה האזורית אשכול וגרמו לנפגע חרדה אחד. סביב השעה 12 נפלו שתי רקטות נוספות בתחומי המועצה האזורית אשכול. כתוצאה מאחת הנפילות פרצה אש בשדה קוצים.

אזעקות צבע אדום נשמעו גם באזור שדרות, ובתחומי המועצה האזורית שער הנגב.

קצת אחרי השעה 12 יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה בשמי העיר אשקלון. דקות ספורות לאחר מכן יירטה כיפת ברזל ארבע רקטות בשמי אשדוד.

בשעה 12:20 נחתו שתי רקטות בשטחים פתוחים בתחומי המועצה האזורית אשכול.

משעות הבוקר נורו עשרות רקטות לכיוון ישראל. בסך הכל נורו מעל ל-100 רקטות מאז הפרת הפסקת האש אמש. בכל האירועים לא דווח על נפגעים, או על נזק.

בתוך כך הקבינט התכנס בצהריים בקריה בתל אביב.  ועודכן בהתפתחויות כוחות צה”ל פרוסים בעוטף עזה ומחכים להוראות הדרג המדיני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות