אחרי השיחה הקשה עם נפתלי בנט: כך שוחח יוסי שמואלי עם נתניהו

אביו של בראל שאל את נתניהו: "מתי תגיעו למסקנה שהחיילים שלנו לא ברווזים?" • קרא לשת"פ עם בנט: "תעשו יד אחת ותדברו" • על השיחה עם בנט: "אמרתי לו 'מה, אתה מפחד? אתה מפחד מהממשלה הזו? מה אתם מנוולים?' - זה מילה קצת גסה, התבטאתי, לא יכולתי לשלוט בעצמי"
חרדים 10
ט"ז אלול התשפ"א / 24.08.2021 19:45

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שוחח השבוע עם יוסי שמואלי, אביו של המסתערב בראל שמואלי, שנפתע אנוש בשבת בגבול עזה – כדי לאחל החלמה מהירה לבנו.

כדאי שתעשה חשבון לפני שהשנה נגמרת: כמה כסף יכולת לעשות?

מצייתים לדעת רבותינו? חסנו את הילדים שלכם לקורונה ותעצרו הגל

חגים? חדש מדוננהWOW: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל תפוחים

“התקשרתי לשאול לשלומו של בראל”, אמר נתניהו בפתח השיחה שפורסמה היום (שלישי). “אני יודע שאלה רגעים מאוד קשים ואני רוצה שתדע שאנחנו מחבקים אתכם. שכל עם ישראל מחבק אתכם ואת בראל”.

האבא יוסי הודה לראש הממשלה לשעבר על מילותיו, ואז ביקש:  חברי הכנסת צריכים לעשות “יד אחת. כולכם. לא ימין ולא שמאל, תפסיקו לחפש את הכיסאות שלכם. מתי תגיעו למסקנה שהחיילים במדינה הזו הם לא ברווזים? לא משנה אם זה ליכוד, מערך או בנט שצלצל אליי. צריך לשים סוף לנגע הזה שפוגע בחיילים שלנו”.

הוא סיפר לנתניהו כי נפתלי בנט צלצל אליו והוא שאל אותו האם אינו פועל בגלל שהוא מפחד מחברי הממשלה הנוכחית.

“אמרתי לו ‘מה, אתה מפחד? אתה מפחד מהממשלה הזו? מה אתם מנוולים?’ – זה מילה קצת גסה, התבטאתי, לא יכולתי לשלוט בעצמי – אמרתי לו, איך אתם עושים דברים כאלה, לא יודעים לקחת אחריות ממשלתית כולם יחד. לעשות סוף לנגע הזה”.

לשאלתו של נתניהו, האם בראל הוא בנו היחיד של יוסי – השיב האב: “כן, בן יחיד שעכשיו פצוע אנוש. אחרי שני ניתוחים שהוא עבר היום”.

הוא הוסיף ואמר לנתניהו: “אתה מבין מה אני אומר בקשר לבנט? תעשו יד אחת ותדברו על זה בישירות ובאמת. למה אתם עושים דברים כאלה ולא יודעים לקחת אחריות? תפסיקו לתת להם להתקדם קדימה. למה הם ליד הגדר? ותחליטו אם כן לירות או לא לירות. למה אין החלטה ברורה?”

בשלב זה אמר ראש הממשלה לשעבר ליוסי כי הוא מתפלל עבורו, יחד עם כל אזרחי ישראל, כדי שבראל יתאושש ויצא מבית החולים במהרה. “יש לך את כל האהבה שלנו ושאלוהים ישמור עליכם”, אמר נתניהו.

האזינו:

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות