מרב מיכאלי: “כמו מונופול הכשרות – נבטל גם את מונופול הנישואים”

יו"ר מפלגת העבודה: "הגיע הזמן לבטל לחלוטין את המונופול על הנישואין בישראל. גם את מונופול הכשרות איש לא העלה על דעתו או דעתה שאפשר יהיה לבטל וראו זה פלא"
חרדים 10
כ"ד אב התשפ"א / 02.08.2021 16:14

יו”ר העבודה, מרב מיכאלי, בירכה בפתח ישיבת הסיעה היום (שני) על אישור התקציב בממשלה.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

“השגנו הישגים מרחיקי לכת. תראו מה עשינו עם 7 מושבים בלבד, תחשבו איך יראה התקציב כשמפלגת העבודה תרכיב בעתיד ממשלה ותחזור להוביל את השלטון”, התלהבה.

מיכאלה התחייבה בדבריה לטפל במונופול הנישואין בישראל: “חוץ מהתקציב הדבר הכי משמח שקרה לנו השבוע הוא כמובן מדליית הזהב של ארטיום דולגופיאט, מתעמל מדהים ואיש מקסים ונפלא ורק דבר אחד הוא לא – הוא לא חתן.

“הוא לא חתן כי מדינת ישראל לא מאפשרת לו להתחתן בתחומה וזה דבר שפשוט לא יכול להמשך. חברות וחברים אני מודיעה לכןם חד משמעית, כמו שביטלנו הבוקר בחוק ההסדרים את מונופול הכשרות – כך הגיע הזמן לבטל לחלוטין את המונופול על הנישואין בישראל”.

היא הדגישה: “גם את מונופול הכשרות איש לא העלה על דעתו או דעתה שאפשר יהיה לבטל וראו זה פלא, ממש תכף כשנעביר אותו גם בכנסת, פשוט לא יהיה מונופול על הכשרות.

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

“ככה יהיה בדעתנו להמשיך לפעול, כי בסיעה הזאת פעלו מאז ומעולם לביטול מונופול הנישואין, ואנחנו נמשיך גם בכנסת הזו לפעול לביטולו, משום שהגיע הזמן שכל אחד וכל אחת תוכל להתחתן, ככל שהיא בוחרת בזה, או הוא בוחר בזה, לפי אמונתו ואמונתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות