רצח הרב יוסי ראקסין הי”ד במיאמי: למשטרה יש קצה חוט

חוקרי המשטרה כינוסו מסיבת עיתונאים והודיעו: יש קצה חוט שעשוי להוביל לפענוח רצח הרב יוסף ראקסין הי"ד • הציבור היהודי זועם: מדוע המשטרה מסרבת לראות ברצח - רצח על רקע אנטישמי?
יוני גרין
כ"ב אב התשע"ד / 18.08.2014 11:11

משטרת מיאמי סוגרת על הרוצחים? בסוף השבוע ערכו מפקדי משטרת צפון מיאמי ביץ מסיבת עיתונאים, במהלכה הודיע כי קיים בידי המשטרה קצה חוט שעשוי להוביל לפענוח רצח הרב יוסף ראקסין הי”ד בשבת, לפני יותר משבוע.

לדברי המשטרה, היא הצליחה לעלות על עקבותיו של בעל רכב טיוטה שנראה במצלמות האבטחה בעת הרצח, סמוך לזירה, וכי הוא סיפק מידע המסייע לחקירה.

הרב יוסף ראקסין הי”ד, תושב שכונת קראון-הייטס שבברוקלין, נרצח בעת שצעד לתפילת שחרית של שבת בבית כנסת חב”ד המקומי בצפון מיאמי ביץ, שם התארח אצל בתו.

במשטרה סבורים כי ראקסין נרצח במהלך שוד כושל שהסתבך.

חוקרי המשטרה אספו את התיעוד ממצלמות האבטחה באזור. באחד מקטעי הוידאו נראה אדם שתואר על ידי עדים כאחד מתוקפיו של ראקסין.

מסיבת העיתונאים של המשטרה כונסה לאחר שהציבור היהודי באיזור הביעה דאגה מכך, כי למרות שחלף שבוע מהרצח, עדיין לא הצליחה המשטרה לפענח את הרצח ולא בוצעו שום מעצרים.

בימים האחרונים הוציאה המשטרה המקומית מספר הודעות לכלי התקשורת לפיהן היא עושה כל מאמץ בכדי להביא להתפתחות בחקירה.

חברים בקהילה היהודית מבקרים את המשטרה על כך שמיהרה להכריז בצורה נחרצת, כי לא מדובר באירוע על רקע אנטישמי, אלא בשוד כושל שהסתבך.

לתושבים היהודים לא ברור מדוע המשטרה מסרבת לראות ברצח – רצח על רקע אנטישמי, זאת למרות עדותו של שכן כי שמע קריאות אנטישמיות שהשמיעו שני הרוצחים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות