נפתלי בנט: ‘לפיד אומר שהוא ימין? הוא יכול להגיד גם שהוא קנגורו’

יו"ר ימינה: "לא נשב בממשלה בהובלת השמאל, כולל לפיד כראש ממשלה. את נתניהו אפשר להחליף רק מימין כי הרוב הגדול של העם נמצא בימין ולא הגיוני שיהיה ראש ממשלה מהשמאל" • ובקואליציה בראשות גדעון סער? "המטרה היא להחליף את נתניהו והיום זה חיוני מתמיד"
אריה ריבקינד
י"ב אדר התשפ"א / 24.02.2021 10:00

יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט מצהיר הבוקר (רביעי) כי לא ישב בשום אופן בממשלה שאותה תוביל מפלגת שמאל.

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

“מה שאני רואה בכל הסקרים וגם מההתנהלות בשנתיים האחרונות הוא שנתניהו לא מסוגל להקים ולהחזיק ממשלה יציבה ולכן הגיע הזמן להחליף אותו וזה יקרה רק מימין”, אמר בנט בראיון שהעניק לרשת ב’.

לדבריו, “ימינה לא תשב בממשלה בהובלת השמאל כולל לפיד כראש ממשלה. לפיד יכול להגיד שהוא כל דבר, אבל בסוף לא נשב בממשלה בראשות השמאל. אין לנו בעיה שלפיד ישתתף בממשלה, אבל השאלה בקלפי היא בין נתניהו לביני”.

הוא הוסיף: “את נתניהו אפשר להחליף רק מימין כי הרוב הגדול של העם נמצא בימין ולא הגיוני שיהיה ראש ממשלה מהשמאל. לכן אני אומר למצביעי לפיד ואחרים: שהדרך היחידה להחליף את נתניהו היא להצביע עבורנו. אנחנו לא נמצאים בשום בלוק ובסופו של דבר מערכת הבחירות הזו היא בתוך המחנה הלאומי”.

הוא נשאל האם מפלגת הציונות הדתית תוכל לשבת בממשלה שיקים וענה כי בצלאל סמוטריץ’ ואיתמר בן גביר הם שותפים אפשריים. “כל מי שבעד מדינה יהודית ודמוקרטית נשב איתו – אנחנו נגד חרמות”, הדגיש.

לשאלה האם ישב, אם לא יהיה בעמדת הרכבת ממשלה, בקואליציה בראשות גדעון סער ענה בנט: “אני מוכן לשבת בכל ממשלה לאומית. המטרה היא להחליף את נתניהו והיום זה חיוני מתמיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חמוד הבנט הזה. אין מה לעשות
    24/02/2021 18:48
    משה
  1. נפתלי בנט יהודי טוב. שומר שבת וכשרות בסיסית, בניגוד לביבי.