“ישנים על הרצפה” I דלת המטוס נסגרה: 60 איש תקועים בפרנקפורט

60 ישראלים, בהם חרדים, נשארו בפרנקפורט לאחר שטיסת לופטהנזה, שהייתה אמורה להביא אותם, המריאה בלעדיהם • לנוסעים הוסבר כי הרשויות בישראל דרשו שהמטוס ינחת לפני חצות בארץ • "אנחנו לא יכולים להיכנס לגרמניה לבית מלון כי אין לנו דרכון אירופאי, אנחנו תקועים בשדה"
חרדים 10
י"ב אדר התשפ"א / 24.02.2021 00:17

כ-60 ישראלים שהיו אמורים לחזור הערב (שלישי) בטיסת חילוץ מפרנקפורט שבגרמניה לישראל, נותרו תקועים בנמל התעופה הגרמני – מאחר שהטיסה המריאה בלעדיהם.

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

לדברי הנוסעים, דלת המטוס נסגרה והמטוס המריא בעקבות לחץ של חברת התעופה ‘לופטהנזה’ להמריא מיד, כדי להספיק להגיע לישראל לפני חצות.

טיסת החילוץ של ‘לופטנזה’ מפרנקפורט היתה אמורה להמריא בשעה 18.55 שעון ישראל, עם כ-150 נוסעים. אלא שבעקבות עיכוב מצד הדיילים, רק חלק מהנוסעים הצליחו לעלות על המטוס – כאשר הגיעה ההוראה להמריא מיד, שאם לא כן, לא יאשרו למטוס לנחות בישראל.

רוב הנוסעים שנותרו בשדה הם חרדים, ובהם קבוצה גדולה של שוחטים ומשגיחים ששבו ממסע שחיטה בדרום אמריקה.

“אנחנו פה בשער, אין טיסה, אין איפה לישון, אמרו שיביאו לנו כמה שמיכות ל-60 אנשים ואנחנו ישנים על הרצפה. אנחנו לא יכולים להיכנס לגרמניה לבית מלון כי אין לנו דרכון אירופאי, ועכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם ההחלטה הזאת”, סיפר בר ראובני ל’ישראל היום’. “אחרי שאמרו לנו שלא נצליח לעלות על הטיסה, ניסינו למצוא מקום בטיסת חילוץ אחרת מכאן, אבל כל הטיסות מלאות. רובנו מצאנו מקומות רק ליום שלישי הבא, זה אומר שיש לנו שבוע שלם לישון עכשיו על הרצפה בנמל התעופה”.

הוא הוסיף: “יש פה אנשים שאוכלים רק כשר, אני אחרי ניתוח, הביאו עשרה שוטרים שישמרו עלינו, יש פה אנשים שלוקחים טיסות חזרה למקסיקו, אנחנו לא יודעים מה לעשות”.

לופטהנזה תפעיל הערב טיסת חילוץ לנוסעים שלא עלו אתמול לטיסה מפרנקפורט לתל אביב.

להלן פרטי הטיסה:

LH690 /24.2.21 המראה מפרנקפורט בשעה 17:55, נחיתה בתל אביב בשעה 23:00

כלל הנוסעים נדרשים להציג אישור ועדת חריגים, תוצאת בדיקת קורונה שלילית ולמלא את הצהרת הבריאות לפני הטיסה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות