‘לא תעזו על מוסלמי’: ‘ארץ נהדרת’ מציגה חיקוי של הגר”ח קנייבסקי

התכנית 'ארץ נהדרת' תשדר הערב חיקוי של מרן הרב חיים קנייבסקי ונכדו יענקי • סמוטריץ': "בזמן המערכון הטפשי שלכם ר' חיים ילמד עוד כמה דפי גמרא, כל השאר, הרבה פחות חשוב"
אבי כץ
י"ד שבט התשפ"א / 27.01.2021 14:14

תכנית הסאטירה ‘ארץ נהדרת’ תציג הערב (רביעי) בערוץ קשת 12 חיקוי של מרן הגר”ח קנייבסקי ושל נכדו יענקי קנייבסקי.

במגזר החרדי מביעים זעזוע לקראת ההשפלה של מרן  בתכנית בידור סאטירית זולה.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב: “אני מוחה על הפגיעה בכבודו של הרב חיים קנייבסקי שליט״א. אנשי הסאטירה לא מזלזלים רק ברב אלא בציבור מסורתי, דתי וחרדי אדיר שמעריץ את גדולי ישראל”.

לדבריו, “הבוז שלכם מלמד בעיקר עליכם ועל עולם הערכים שלכם. בזמן המערכון הטפשי שלכם ר’ חיים ילמד עוד כמה דפי גמרא, כל השאר, הרבה פחות חשוב”.

מנכ”ל מפלגת ‘הציונות הדתית’, יהודה ולד, ציטט מהלכות תלמוד תורה ברמב”ם: “עון גדול הוא לבזות את החכמים או לשנאותן, לא חרבה ירושלים עד שביזו בה תלמידי חכמים שנאמר: ‘ויהיו מלעיבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנביאיו”.

ח”כ איוב קרא הצטרף למגנים: “גם אני מצטרף למחאה החרדית נגד החיקוי של הרב הגאון הרב חיים קנייבסקי בתוכנית ארץ נהדרת. יש גבול לכל תעלול. אני בעד סאטירה אבל גם בסאטירה אסור לחצות קווים אדומים. אני קורא לשמור על כבודם ולא לעשות תוכניות סאטירה על רבנים ואנשי דת מכל העדות”.

גולשת ברשת הטוויטר כתבה: “גיבורים גדולים על מנהיגי דת חרדיים. לא תעזו לעשות מערכון על מוחמד או מנהיג דתי מוסלמי משמעותי”.

“בושה. היום לא צופים בפרק רק בגלל חוסר הכבוד”, כתב מגיב אחר.

“עברתם את הגבול”, הבהיר מגיב נוסף.

ואחרת כתבה: “אני ממש אוהבת את ‘ארץ נהדרת’, אבל עד שזה נוגע לגדול תורה. זה פשוט לא לעניין לצחוק או אפילו לחקות אותו. זה לא מתאים ולא מכבד, לא משנה מאיזה מגזר אתה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היחצנים של קרובי הרב קניבסקי הם אשמים
    28/01/2021 01:33
    יודי 1
  1. הפכו רחוב רשבם לקרקס אתם אשמים