חגית משה שמייצגת 0.3%, נפגשה עם סמוטריץ’ – וזה מה שהיא דרשה

סמוטריץ' סירב למתווה שהציעה משה, לפיו אם הבית היהודי מוביל את הרשימה, אז הוא מקבלת את התיק הבכיר ואם הוא מוביל את הרשימה אז הבית היהודי מקבל את התיק הבכיר • חגית משה: אני פועלת לאחדות אמיתית. הכדור בידיים של סמוטריץ
חרדים 10
י"ד שבט התשפ"א / 27.01.2021 01:18

יו”ר מפלגת ‘הבית היהודי’ חגית משה ויו”ר מפלגת ‘הציונות הדתית’ ח”כ בצלאל סמוטריץ’, נפגשו אמש (שלישי) למשא ומתן לקראת ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-24.

השניים דנו על מהלכי האחדות בין המפלגות והפגישה התנהלה, לדברי הצדדים, ברוח טובה.

משה וסמוטריץ’ הגיעו להסכמות לגבי ריצה משותפת בבחירות הקרובות, אולם לא נרשמה התקדמות בשל מחלוקת על השאלה מי יקבל את התיק הבכיר אם המפלגה תיכנס לקואליציה לאחר הבחירות.

לפי סקר חדשות 12 שפורסם אמש, הציונות הדתית בראשות סמוטריץ’ מקבלת 2.2% תמיכה, עוצמה יהודית עם 2.1%, והבית היהודי עם 0.3% בלבד.

למרות הנתון המביך הזה, והפער הגדול בין המפלגות, חגית משה הציגה לסמוטריץ’ מתווה לפיו אם הבית היהודי מוביל את הרשימה, אז ‘הציונות הדתית’ מקבלת את התיק הבכיר, ואם ‘הציונות הדתית’ מובילה את הרשימה – אז הבית היהודי מקבל את התיק הבכיר.

סמוטריץ’, כמובן, סירב לקבל את המתווה.

לדברי מקורביה של חגית משה, מדובר באותו מתווה שסמוטריץ’ הציע לרב רפי פרץ לפני כשנה. “ברגע שסמוטריץ’ יקבל את המתווה יהיה ניתן לחתום על הסכם ריצה משותפת תוך שעה ולצאת ביחד לקמפיין הבחירות”, אמרו.

חגית משה מסרה בסיום הפגישה: “כפי שהבטחתי אני פועלת לאחדות אמיתית בין המפלגות ואמשיך לפעול לאחדות. כעת הכדור בידיים של בצלאל סמוטריץ’ ובאם הוא מעוניין לחתום ניתן לקבל את המתווה שהוא עצמו הציע לפני שנה ולחתום באופן מיידי על ריצה משותפת”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כאשר אתם כותבים "כמובן" - זו תעמולה ולא עיתונות
    27/01/2021 08:58
    נו באמת
  1. כאשר אתם כותבים “כמובן” – זו תעמולה ולא עיתונות

  2. חצופה
    27/01/2021 10:14
    שטיסל
  3. מחוצפת! לא מספיק בלאגן שעושה בעיריית ירושלים, רוצה להרוס גם את המפלגה של הציונות הדתית?