בנט: סער יכנס כמו טטלה לממשלת נתניהו • ומה קרה בשיחה עם ביבי?

בראיון ל'אופירה וברקוביץ'' חשף ח"כ נפתלי בנט כי נתניהו התקשר אליו לפני כשבועיים והציע לו להיכנס לממשלה תמורת "תיק הביטחון ועוד שלושה תיקים" • בנט לטענתו, סירב
אריה ריבקינד
י"א טבת התשפ"א / 26.12.2020 19:50

יו”ר ימינה נפתלי בנט חשף ביום שישי, בראיון שהעניק ל’אופירה וברקוביץ” בקשת 12, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר אליו לפני כשבועיים והציע לו להיכנס לממשלה.

סובלים מבעיה רפואית? מרגישים לבד? • יכולים  להרוויח 6,400 ש”ח לחודש מהמצב

בנט סיפר כי סירב להצעה, ואמר לראש הממשלה כי הוא כשל בתפקידו ויש להחליפו.

“נתניהו הציע לי להיכנס לממשלה כשר ביטחון. יכולתי לקבל את תיק הביטחון, להיות ממלא מקום ראש הממשלה ולקבל עוד שלושה תיקים”, אמר בנט.

כשנשאל אם יצטרף לממשלת נתניהו לאחר הבחירות בתמורה לתפקיד שר – ענה: “כמו לפני שבועיים כשביבי עשה בדיוק את זה, אני אגיד לו ‘ראש הממשלה נתניהו כשלת, צריך להחליף אותך’. תודה על כל מה שעשית למען עם ישראל. אתה צריך לרדת בכבוד, לתת למנהיג ולראש הממשלה הבא לחלץ את ישראל כי אתה כבר לא יכול לאחד את העם'”.

אז אתה לא הולך עם ביבי?

“זה תלוי בציבור. אם אין לי מנדטים אז מה אני אעשה?”.

אם יש לך 20 מנדטים?

“אז אני ראש הממשלה הבא כי בשונה מכל המפלגות האחרות, אני היחיד שלא מחרים ולא מוחרם על ידי אף אחד”.

בנט הוסיף שהוא מוכן לעשות ויתורים מהותיים. “אם יתנו לי את הכוח, אני מקים ממשלה ושם את הפוליטיקה בצד, כולל דברים שחשובים לי כמו ריבונות. כן אני, אבי הריבונות, שם את זה בצד”.

סמוטריץ’ ייתן לך?

“לא אכפת לי, זה יקרה. אני מנהיג המפלגה, לא אף אחד אחר”.

על המתחרה הגדול שלו, אמר: “גדעון סער יכנס כמו טטלה לממשלת נתניהו”.

תגובת הליכוד: “ראש הממשלה נתניהו מוביל את קבינט הקורונה למבצע החיסונים המהיר בעולם שיביאו את ישראל לצאת ראשונה בעולם מהקורונה. כל ההצעות של בנט נכשלו בעולם, כולל באירופה שקרסה לסגרים עם אינספור מתים יותר מישראל”.

תגובת גדעון סער: “תקווה חדשה בהנהגת גדעון סער תמשיך להציג את עמדותיה ותכוניותיה לעתיד ישראל ואין לה עניין להיגרר לקמפיין של השמצות, הכפשות ותגובות אישיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות