נתניהו שיגר עוד איום לכחול לבן • ליברמן: גנץ יתקפל, הכל מסך עשן

ראש הממשלה על המשבר הקואליציוני: "אם נראה גישה אחרת מכיוונה של כחול לבן ושיתוף פעולה במקום ממשלה בתוך ממשלה נוכל להמשיך לעבוד יחד. אם לא, זה מוביל לצערי לבחירות"
אריה ריבקינד
י' כסלו התשפ"א / 26.11.2020 13:01

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהרים (חמישי) למשבר הקואליציוני, ואמר כי הליכה לבחירות תלויה במפלגת כחול לבן.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

“אם נראה גישה אחרת מכיוונה של כחול לבן ושיתוף פעולה במקום ממשלה בתוך ממשלה נוכל להמשיך לעבוד יחד. אם לא, זה מוביל לצערי לבחירות. הייתי מעדיף שנהיה מאוחדים ונתעסק בהבאת השלום”, אמר נתניהו.

בימים האחרונים מיתנו בכירים בליכוד את התבטאויותיהם כלפי כחול לבן בניסיון למצוא פשרה שתאפשר לממשלה להמשיך לפעול, לפחות עוד חודשים אחדים.

אולם, נכון לעכשיו, אין הסכמות בין הצדדים, בעיקר סביב סוגיית אישור התקציב לאור התחייבותה של כחול לבן לפרק את הממשלה אם תקציב המדינה לא יאושר עד סוף חודש דצמבר.

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, העריך מוקדם יותר היום שיו”ר כחול לבן בני גנץ יתקפל וימשיך בממשלת האחדות.

בראיון לגלי צה”ל, אמר ליברמן:  “בני גנץ עוד פעם ימצא סיבה למה לוותר לנתניהו. כל ההצהרות והראיונות בתקשורת, זה הכל מסך עשן, כולל הוועדה שהוא הולך למנות”.

מכחול לבן נמסר: “מי שמפר הסכמים, תוקע מינויים ומונע את תקציב המדינה ממניעים פוליטיים ואישיים כבר חודשים זה בנימין נתניהו.

“לא סתם בכל סקר רוב מוחץ של הציבור מאשים את נתניהו בהליכה הצפויה לבחירות – כי זו אמת. אם לא היה משפט – היה תקציב”.

נתניהו השתתף בצהרים בקבלת הפנים לטיסה הרשמית הראשונה של חברת התעופה ‘פליי דובאי’ שנחתה בנמל התעופה בן גוריון.

בנאום קבלת הפנים, אמר ראש הממשלה: “אנחנו נעים במהירות שיא לעבר עידן חדש שמשנה את המזרח התיכון, ואת עתיד העמים שלנו. מדובר לא רק בשינוי מצבה של ישראל, אלא גם בשינוי מצב איחוד האמירויות ובחריין. הפטור מוויזות יאפשר פתיחה עצומה של המסחר, הכלכלה והתיירות”.

הוא הוסיף:  “אנחנו כבר טסים מעל סעודיה, זה שינוי מבורך. אני צופה שמעגל הנורמליזציה ימשיך להתרחב. אני אומר את זה בביטחון רב, שום דבר לא מובטח אבל אני מעריך שנראה עוד מדינות שמצטרפות למעגל הזה. מה שאנחנו עושים היום זה דבר היסטורי – טיסה מסחרית ראשונה מדובאי לישראל ולא האחרונה.

“נפתח עשרות טיסות לשני הכיוונים – זה משנה לא רק את העתיד של מדינת ישראל והמזרח התיכון אלא גם את ההווה שלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות