מבוכה: כך ‘המשיחיסטים’ הצליחו לבלבל את חברי הכנסת והשרים

דרעי, פרוש, גנץ, בנט ולפיד היו בין הח"כים שהתבקשו לברך את שליחי חב"ד בעולם • אלא שהסרטון הופק בכלל עבור משדר מקוון של הפלג ה'משיחיסטי' ולא עבור 'הכינוס העולמי של חב"ד' • ביקורת על אוזלת ידו של יו"ר צעירי חב"ד בישראל
חרדים 10
ב' כסלו התשפ"א / 18.11.2020 12:40

מבוכה: חברי כנסת ושרים הקליטו ברכה עבור שליחי חב”ד בעולם, וסרטון הברכות עלה לרשת תחת הכותרת “הקשת הפוליטית התאחדה לברך את השלוחים בבאנקעט”.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

אלא שלפי דיווח של יוני קמפינסקי בערוץ 7, הסרטון בכלל לא הופק על ידי חב”ד, והוצג במשדר מקוון שקיים הפלג ה’משיחיסטי’.

מבדיקה שערך קמפינסקי עם לשכות חברי הכנסת נראה שהבקשה לסרטון הוצגה כבקשה בשם ‘הפקת כינוס השלוחים העולמי’ ללא ציון שמדובר באירוע של הפלג האנרכיסטי, שאין לו כל קשר לכינוס העולמי של שליחי חב”ד – המוכר ומסוקר מידי שנה.

מהסרטון ניתן להבין שחברי הכנסת מכוונים את דבריהם ל’כינוס העולמי’ של חב”ד – שהשנה התקיים בהפקה מושקעת בצורה וירטואלית – משום שהם משבחים ומתייחסים גם לתמונה המסורתית של אלפי השליחים בחזית מרכז חב”ד העולמי-770.

בין הח”כים ש’נפלו בפח’ ובירכו: ח”כ נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ, שר החינוך יואב גלנט, שר הפנים אריה דרעי, יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד, ח”כ עמיר פרץ וסגן שר החינוך מאיר פרוש.

המלל שעלה בצמוד לסרטון ביוטיוב אינו מסתיר כי מדובר במשיחיסטים, ובסרטון אף אפשר לראות את המילים “יחי אדונינו מלך המשיח” על הבמה של האירוע.

מלשכת השר אריה  דרעי נמסר לחרדים 10, כי “התקבלה פנייה מאדם שהציג את עצמו כנציג הארגון שמתכלל את האירוע השנתי ‘השלוחים’ של שליחי חב”ד בעולם שהשנה יתקיים באמצעות הזום”.

גורמים בחב”ד מתחו ביקורת על יו”ר צעירי חב”ד בישראל, הרב יוסף אהרונוב: “ומה עושה ‘היהודי המשפיע בעולם’ – כפי שאנשיו אוהבים לכנות אותו – שההפקרות הזאת לא תקרה?”

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה של כתבה
    18/11/2020 13:00
    -
  1. למה אתם מנסים לשסות ולפלג?

  2. תפסיקו עם הרכילות המגעילה הזו!
    18/11/2020 15:56
    מנדי
  3. אני שליח שרשום במל”ח, הארגון העולמי של השלוחים שאתם מכנים הזרם המרכזי האנטי משיחי ובכל זאת הכתבה הזו מכוערת. כמה עסקנים שגרים בכפר חב”ד ככל הנראה ולא יאה להם למסור את הנפש בשליחות אלא פשוט מחפשים ללכלך על אחינו המשיחסטים! אנחנו משפחה אחת! מתחתנים אחד עם השני ואוהבים אחד את השני למרות חילוקי הדעות.

  4. אנרכיסטים???
    18/11/2020 15:58
    שניאור
  5. ׳חרדים10׳ כמה נמוך אפשר לרדת? לקרוא לחסידים ולשלוחים של הרבי מילובאוויטש ׳אנרכיסטים׳?!.. חב״ד יודעת טוב מאוד להסתדר בינם לבין עצמם וזה לא פעם ראשונה שפוליטיקאים מברכים את 2 הכינוסים הקיימים- במועדים שונים אגב.
    די לשנאה. די לפילוג.

  6. אני
    19/11/2020 12:47
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. אנרכיסטים אתם קוראים להם? תתבישו לכם!!!!!!!!