מעצרו הוארך שוב ב-6 ימים: רב מלוד חשוד בביצוע מעשים חמורים

רב ידוע של קהילה בלוד והסביבה נעצר בערב שבת על ידי שוטרי משטרת לוד, בחשד לביצוע עבירות חמורות בתלמידיו • היום הוארך שוב מעצרו • בית המשפט עיכב את ההחלטה על התרת פרסום שמו של החשוד לצורך הגשת ערר
חיים טוויל
א' כסלו התשפ"א / 17.11.2020 14:08

חקירת הרב החשוד בעבירות חמורות בתלמידיו:  בתום דיון שנערך היום (שלישי) בבית המשפט השלום בראשל”צ, הוארך בשנית מעצרו של רב ידוע בעיר לוד בשישה ימים.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

במעמד הדיון קיבל בית המשפט את בקשת הסנגור ועיכב את ההחלטה על התרת פרסום שמו של החשוד לצורך הגשת ערר על ההחלטה. לפיכך, בית המשפט אסר את פרסום שמו של החשוד עד מחר בשעה 12:00 או עד להחלטה בערר.

רב הקהילה בלוד נעצר ביום שישי על ידי שוטרים ממשטרת לוד, כחשוד בביצוע עבירות חמורות בתלמידיו. זאת, לאחר שהוגשו נגדו שתי תלונות על ידי שניים מתלמידיו, בחשד שביצע בהם מעשים חמורים והטריד אותם.

מהמשטרה נמסר ביום שישי: “באחת מתחנות המרחב התקבלו תלונות כנגד רב בחשד שביצע, לכאורה, עבירות חמורות בתלמידיו. החשוד נעצר לחקירה והנסיבות נבדקות”.

בתום דיון שנערך במוצאי שבת בבימ”ש השלום בראשל”צ ובהסכמת הצדדים הוארך מעצרו  בשלושה ימים. היום, כאמור, הוארך מעצרו בשנית.

באתר ‘רמלוד נט’ דווח לאחר המעצר: “תלמידיו אשר הלכו אחריו והאזינו בצמא לכל מילה והגיג היוצאים מפיו נדהמו כאשר המשטרה עצרה אותו. כמובן שבין תלמידיו הרבים ישנם רבים אשר התאכזבו נורא על החשדות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות