הח”כ לשעבר נגד חיסון הקורונה: “תהרוג אותי לפני שתתקע לי מזרק”

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין קורא לחסינות עדר ושמירה על אוכלוסיות סיכון • תקף את הממשלה: "מדובר במחדל קשה יותר ממחדל מלחמת יום כיפור" • "הבעיה היא שקבינט הקורונה ומקבלי ההחלטות, חוסמים בגופם כל דעה אחרת. בטרור ממש"
חרדים 10
י"א חשון התשפ"א / 29.10.2020 12:08

בפוסט שפרסם הבוקר (חמישי)  חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין בחשבון הפייסבוק שלו הוא תקף את מדיניות הממשלה וקבינט הקורונה.

תמיד בשמחה: יש טעמים חדשים שלא כדאי לכם להחמיץ

“מדובר במחדל קשה יותר ממחדל מלחמת יום כיפור”, כתב. “מספר המתים כבר זהה, אבל שם, ב-1973, המלחמה נגמרה וכולם הבינו שהיה מחדל – מחדל ה’קונספציה’.

“הבעיה היא שקבינט הקורונה ומקבלי ההחלטות, חוסמים בגופם כל דעה אחרת. בטרור ממש”, אמר. “אסור להביע שם דעה אחרת. ואני יודע את זה הכי מבפנים – מאנשי מקצוע שיושבים שם בוועדות. אין שם שום צניעות ויכולת הקשבה ל’איפכא מסתברא'”.

הוא קרא למדיניות של חסינות עדר. “הרופאים עמם נפגשתי קוראים למקד את כל המשאבים והמאמצים בכדי למגן את האוכלוסיה המבוגרת והרגישה בלבד”, כתב. “כך, ניתן יהיה לאפשר את המשך התפקוד המלא של שאר האוכלוסיה, שתידבק ותיצור עמידות, ללא שום תחלואה או תמותה משמעותיים. בדרך זו: התמותה הכוללת תרד, יימנע משבר כלכלי הרסני, ויהיה צפי לסיום המשבר משתיווצר ‘חסינות עדר'”.

גם במידה ויהיה חיסון נגד נגיף הקורונה, פייגלין מפקפק בו. “תצטרך להרוג אותי לפני שתתקע לי מזרק עם החיסון הלחוץ הזה”, כתב.

הוא הוסיף: “נגמר האשראי שנתתי לטרלול הסגרים, הבדיקות, החקירות האפידמיולוגיות והפגיעה האנושה בזכויות האדם. אנא שתפו, ופקחו גם לחבריכם את העיניים. המשך יבוא…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות