פחד מסגר? קשוח בבני ברק: אכיפה באולמות ומעקב אחרי חייבי בידוד

לאור נתוני התחלואה בקהילות וקצב התחלואה הגובר: אם בביקורת היומית של השיטור העירוני ניתנו 5 דוחות לנוכחים בגין הפרת הנחיות - המקום ייסגר באופן מוחלט בצו מנהלי ל-48 שעות • החל מהערב: אכיפה חדה באולמות השמחה
חיים טוויל
א' תמוז התש"פ / 23.06.2020 20:33

חוששים מסגר? לאור נתוני התחלואה בקהילות השונות וקצב התחלואה הגובר: בתום ישיבת חירום ממושכת שהתקיימה היום (שלישי) בלשכת ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, בהשתתפות צוות מטה החירום העירוני, הוחלט על הגברת צעדי התמודדות מיידיים.

לפי ההחלטות, תתוגבר האכיפה באופן משמעותי, בכל רחבי העיר ובכל ריכוזי ההתקהלויות, אולמות השמחה ובתי הכנסת.

“על כל הפרה של אי עטיית מסכה ואי שמירת מרחק, יוטל קנס כספי גבוה כהוראת החוק”, אומרים בעירייה. “מתחם ציבורי ובכלל זה אולמות שמחה, בתי כנסת, שטיבלאך ומוסדות, שבביקורת היומית של השיטור העירוני ניתנו 5 דוחות לנוכחים בגין הפרת הנחיות – המקום ייסגר באופן מוחלט בצו מנהלי ל-48 שעות”.

עוד הוחלט בישיבת החירום: “החל מהערב, תתקיים אכיפה חדה באולמות השמחה בעיר כאשר הפרת ההנחיות בשל אי עטיית מסכה, אי שמירת מרחק וריקודים שלא כתקנות, כאשר במקרה של הפרה, יחול קנס כספי באופן מיידי”.

בעיריה גם מתכוונים לתגבר את האכיפה במרחב הציבורי: “פקחי השיטור יקיימו סיורים ומעקב אחר חייבי בידוד ושוהים בקרבת חולים שאינם שוהים בבידוד, במטרה להגיע לאכיפה בלתי מתפשרת”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מסכות
    24/06/2020 08:01
    מאיר
  1. אין מספיק פיקוח לא ראתי פקח או שוטר ברובע יזרעאל בעפולה 70 אחןז בלי מסכות להגדיל את הקנסות 1000 שקל פעם ראשונה ו1500 לפעם שניה זה עם קשה עורף וקשי הבנה

  2. פתרון פשוט
    24/06/2020 10:04
    שוב
  3. כל מי שחובש כיפה שחורה יחוייב בבידוד,
    שלא יצטרכו לחפש אותם בפינצטה בתוך הערים.
    זה גם יתן השראה למדינות בעולם לעשות כך ליהודים.
    רק ככה נוכל לעצור את הנגיף.

  4. אכיפה
    24/06/2020 18:27
    בניברקי
  5. השיטור העירוני נכנס לכל בתי הכנסת עסקים ואולמות אירועים