ליברמן מסית: החרדים מגדלים ‘בשר בחירות’, נתניהו מכר את החילונים

יו"ר ישראל ביתנו חוזר אל ההסתה: "נתניהו מכר מכירת חיסול את הציבור החילוני, המסורתי, והציונות הדתית לחרדים, הוא לא מוכן לעשות דבר אחד שיפגע חלילה בהתפשטות החרדית" • על גנץ: "פחד לקחת אחריות. הוא העדיף להיות שר ביטחון אצל נתניהו מאשר לעמוד בראש"
חרדים 10
ט' סיון התש"פ / 01.06.2020 15:35

ח”כ אביגדור ליברמן תקף היום (שני) בחריפות,  בראיון שהעניק לערוץ כנסת, את חברי הממשלה ואת המפלגות החרדיות.

יו”ר ישראל ביתנו התייחס לתהליך הקמת הממשלה:  “זה לא היה תהליך להקמת ממשלה זה פשוט היה שוד לאור היום, שוד של שודדים. גם גנץ וגם נתניהו פשוט שדדו את עם ישראל. פשוט לוקחים כסף מהמובטלים ומעבירים לבטלנים. הקמת אינספור משרדים מיותרים שאף אחד לא מכיר את שמם. יוצרים פה בירוקרטיה מיותרת”.

על המפלגות החרדיות אמר: “בהסכם נותנים מילארד ומאתיים מיליון שקל לש”ס ויהדות התורה, אנשים שמעולם לא שילמו מס הכנסה וביטוח לאומי. נתניהו מכר מכירת חיסול את הציבור החילוני, המסורתי וגם את הציונות הדתית לחרדים. הוא לא מוכן לעשות דבר אחד שיפגע חלילה בהתפשטות החרדית. הם תפסו השפעה וכוח שמעולם לא היה להם, למעשה הם שולטים בכנסת בשלוש הועדות החשובות, והם יכולים לתקוע כל הליך כלכלי.

“אין שום סיבה שמדינת ישראל תממן מערכת חינוך שמונעת מילדים לימודי ליבה, פה מגדלים מראש דור מסכנים ונזקקים, וזאת הכוונה שלהם שיהיו תלויים בממסד החרדי. כמו שפעם דיברו על בשר תותחים, פה מגדלים בשר בחירות. זה בדיוק ככה וזה בניגוד לכל הערכים היהודיים”.

לדבריו, הדרך לתקן את הדברים היא על ידי הקמת ממשלה ללא המפלגות החרדיות: “צריך שקדנציה אחת החרדים יהיו בחוץ כדי לתקן את זה. אנחנו נשתדל, ואמרנו את זה בבחירות, שצריך שקדנציה אחת שתי המפלגות החרדיות יהיו באופוזיציה, רק כך אפשר לחזור לנורמליות, ולעשות סדר עדיפויות אחר – קודם כל חיילים, צעירים, זוגות צעירים. אלה שמשרתים בצבא ועושים מילואים, עובדים ומשלמים מיסים”.

ליברמן הצהיר: “אנחנו כישראל ביתנו רוצים לייצר אלטרנטיבה שלטונית ולהתמודד גם על ראשות ממשלה חד וחלק. אני מקווה שנצבור מספיק מנדטים כדי שנוכל לשים את האג’נדה שלנו על שולחן הממשלה והכנסת”.

על יחסיו עם יו”ר האופוזיציה אמר: “לפיד הוא מבחינתי פרטנר מקובל, אנחנו ביחסי עבודה וביחסים אישיים טובים, אני לא רואה שום סיבה למה להתאחד עם יש עתיד”.

על הפיצול בכחול לבן: “המלצנו על גנץ לראשות ממשלה, לצערי גנץ נבהל מעצמו. לדעתי הסיבה העיקרית שהוא לא המשיך כי הוא פחד לקחת אחריות. הוא העדיף להיות שר ביטחון אצל נתניהו מאשר לעמוד בראש. הוא לא רצה להיות ראש ממשלה ועל הדרך רצה לסגור חשבונות עם לפיד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בתפשטות החרדית
    01/06/2020 16:16
    טומי לפיד
  1. האם באמירה זאת אין תוכן פלילי!?

  2. הדוברמן השתגע ויורה לכל עבר
    01/06/2020 17:55
    .יהודי.