יבגוד בימינה? מקורבים לשר פרץ: לא פוסל כניסה בשביל תיק שמן

התנאי של השר מימינה: לקבל תפקיד של שר עם סמכויות משמעותיות עבור הציונות הדתית • הסיבה לשינוי הגישה: תחושתו שהוא 'לא נספר' על ידי חבריו למפלגה במהלך המו"מ  מול הליכוד, כשהיה ברור שבנט, שקד וסמוטריץ' יהיו לפניו בחלוקת התפקידים והיו משאירים אותו ללא תפקיד
חרדים 10
י"ט אייר התש"פ / 13.05.2020 10:28

לראשונה מאז הפיצוץ בשיחות בין הליכוד וימינה, בסביבתו הקרובה של השר רפי פרץ לא פוסלים אפשרות כי הוא יסכים להיכנס לבדו לממשלה – גם אם ימינה תישאר בחוץ. כך דווח הבוקר (רביעי) ברשת ב.

התנאי למינוי: שפרץ יקבל תפקיד של שר עם סמכויות משמעותיות עבור הציונות הדתית.

לפי הדווח, הצעות לכהן כסגן שר או שר בלי תיק ללא סמכויות יידחו על ידו.

הסיבה לשינוי הגישה מצד הרב פרץ נובעת בעיקר בעקבות תחושתו שהוא ‘לא נספר’ על ידי חבריו למפלגה, במהלך המו”מ  מול הליכוד, כשהיה ברור שבנט, שקד וסמוטריץ’ יהיו לפניו בחלוקת התפקידים בממשלה ולמעשה היו משאירים אותו ללא תפקיד או עם תפקיד זוטר.

בדיווח נאמר, כי אנשיו של פרץ דרשו משאר בכירי המפלגה התחייבות לכך שהוא לא יקופח, ולאחר שהתחייבות כזו לא הגיעה, הוא מרגיש חופשי לנהל משא ומתן עצמאי מול הליכוד.

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד התייחס הבוקר למשא ומתן שהתפוצץ בין סיעתו לבין ימינה שהודיעה לפי שעה על כוונתה להישאר באופוזיציה ולטענותיה כי לא קיבלה הצעות למספיק תיקים מרכזיים.

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב נשאל זוהר לאיזה תפקידים יש קשר לציונות הדתית – והשיב: “תיקי החקלאות והדתות יסייעו יותר לציונות הדתית מתיקים אחרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שלמה
    13/05/2020 12:17
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הרב פרץ לא בוגד הבוגד זה בנט שעושה אקזיט על גב הציונות הדתית ומי שמציל אותה זה הרב פרץ