שיהיה לבריאות: אדלשטיין החליט לקחת את התיק שהשאיר ליצמן

יו"ר הכנסת לשעבר ח"כ יולי אדלשטיין החליט לקבל את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהתמנות לשר הבריאות בממשלת האחדות שתושבע ביום חמישי
אריה ריבקינד
י"ח אייר התש"פ / 12.05.2020 19:04

יו”ר הכנסת לשעבר ח”כ יולי אדלשטיין החליט לקבל את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהתמנות לשר הבריאות בממשלת האחדות שתושבע ביום חמישי.

אדלשטיין בחר את תיק הבריאות מבין התיקים שהציע לו נתניהו, לאחר שמפלגת כחול לבן סירבה להסיר את הווטו על חזרתו לתפקיד יו”ר הכנסת, והמו”מ להעברת תיק הבריאות לידי כחול לבן הסתיים ללא הסכמות.

השניים פרסמו הודעה משותפת על המינוי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אני שמח לבשר הערב כי יו״ר הכנסת לשעבר, ח״כ יולי (יואל) אדלשטיין נענה לאתגר ובין מספר תיקים בכירים שנמצאים בידי הליכוד הוא בחר את תיק הבריאות.
אני מודה לאדלשטיין שנעתר לבקשתי ובחר בתיק בכיר וראשון במעלה המהווה אתגר מרכזי למדינת ישראל, במיוחד בעת הזאת.

“בנוסף לתפקידו המיניסטריאלי, ישמש אדלשטיין כחבר בקבינט המדיני-בטחוני וכמ״מ יו״ר קבינט הקורונה. אני מודה לח״כ אדלשטיין ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו״.

ח״כ יולי (יואל) אדלשטיין: ״לאחר שירתתי את אזרחיי ישראל במשך 7 שנים בתפקיד יו”ר הכנסת, בחרתי להענות לאתגר המרכזי והמשמעותי שלפניו ניצבת מדינת ישראל והוא מאבק בקורונה והתאמת מערכת הבריאות בישראל לאתגרים החדשים״.

שר הבריאות היוצא ח”כ יעקב ליצמן: “אני מברך את ח”כ יולי אדלשטיין שבחר לקבל את תיק הבריאות בממשלה הקרובה. מהיכרותי הקרובה ברור לי שח”כ יולי אדלשטיין, כאדם ראוי וערכי, מתאים ביותר לתפקיד המאתגר והחשוב.

“אני בטוח שכשר הבריאות יוכל להמשיך להוביל את מערכת הבריאות בהתמודדות מול נגיף הקורונה ושאר האתגרים העומדים לפתחנו, בעזרת השם.

אני מתכוון לקיים הליך חפיפה מסודר עם שר הבריאות הבא כבר בימים הקרובים. בהצלחה יולי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות