לפיד תקף את בני גנץ ואשכנזי על החתמת ההמלצות לביבי: רמאים!

אחרי אישור חוק ממשלת החילופים - ביש עתיד-תל"ם תקפו: "הממשלה המנופחת והבזבזנית בתולדות ישראל" • מרצ עותרת שוב לבג"ץ נגד החוק
אריה ריבקינד
י"ג אייר התש"פ / 07.05.2020 13:52

מליאת הכנסת אישרה היום (חמישי) בקריאה שנייה שלישית, ברוב של 72 תומכים מול 36 מתנגדים, את חוק ‘ממשלת חילופים’.

בעקבות אישור החוק החלה מפלגת כחול לבן להחתים את חברי הכנסת שלה על המכתב לנשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, שבו 61 חברי כנסת ממליצים לנשיא להטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו.

בתגובה לאישור החוק בכנסת, הודיעה מפלגת מרצ כי בכוונתה לעתור לעליון נגד חוק הרוטציה.

ח”כ תמר זנדברג כתבה חשבון הטוויטר הרשמי שלה: “חוקי ההסכם הקואליציוני עברו, חוקים רעים בהליך עקום שרק מדגישים שמדובר בהסכם כניעה מושחת. מרצ עותרת לבג״ץ נגד החוק”.

יו”ר יש עתיד-תל”ם, ח”כ יאיר לפיד, הגיב לחתימת חברי כחול לבן להמליץ על נתניהו לראשות ממשלה ואמר: “בני גנץ וגבי אשכנזי מחתימים עכשיו את חברי הכנסת שלהם על המלצה לנשיא למנות את נתניהו לראש ממשלה. מעולם לא רימו מעטים כל כך, מצביעים רבים כל כך, מסיבות עלובות כל כך”.

בסיעתו של לפיד התייחסו להעברת חוק הרוטציה ומסרו: “ממשלת נתניהו החמישית תהיה המנופחת והבזבזנית בתולדות ישראל. 36 שרים, 16 סגני שרים והקמת עוד מעון רשמי, זה לא חירום ולא אחדות – זו שחיתות. זו ממשלת החלומות והחסינות של הנאשם נתניהו. זו ממשלה שלא תעביר את חוק הגיוס, לא תדאג לזכויות להט״בים, לא תבטל את חוק המרכולים, ולא תוציא את ישראל מהמשבר הכלכלי – רק תדאג להוציא את נתניהו מהכלא.

“מנגד, אנו נהיה הקול הרם והברור למען ישראל יהודית ודמוקרטית, ליברלית וחזקה. שבה לכל אחד זכות להיות הורה, חובה לשרת בצה”ל, והזדמנות שווה להצליח. נמשיך להילחם למען מעמד הביניים, העסקים הקטנים, הקשישים, אנשים עם מוגבלויות כל אלה ששוב נזרקו הצידה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר לפיד תתחיל לקחת ציפרלקס
    08/05/2020 08:09
    שמיל
  1. זה בסדר יעל גרמן מיש עתיד היתה שרת הבריאות ונתנה לכולם כדורים אז תתחיל גם אתה

  2. גיא
    08/05/2020 12:49
    יאיר לפיד נוכל
  3. יאיר אתה מדבר אתה ? !
    זה שאמר שלא יכנס לממשלה עם הרשימה המשותפת אתה מדבר ,זה שקטף קולות מהימין שהבטיח לא להכנס עם מפלגות הערבים ,תאמין לי אתה בדיחה אני במקומך הייתי מתחבא מבושה לקרוא לאנשים אחרים רמאים ונוכלים שאתה הרמאי והליצן הכי גדול איכס.אתב בדיחה !

  4. קרציונת
    08/05/2020 22:24
    ור
  5. לא יעזור לך שב בשקט הפסדת . מתנהג כמו קרציה. בהצלחה לגנץ . יאיר אם היית פוליטיאי היית פונה אחורה וממשיך לחפש עבודה. אבל אתה סתם אלים ומפחיד . בהצלחה לגנץ ולשבט שלו אוהבת אותך בני גנץ .

  6. לפיד צודק!
    09/05/2020 08:33
    אני
  7. גנץ ואשכנזי הוליכו שולל מיליון בוחרים!!!