בנט מכריז: כן, רוצה את הבריאות עם סמכויות מלאות על הקורונה

שר הביטחון התייחס להדרתו ממסיבת העיתונאים על הקורונה: "לא באתי לפוליטיקה בשביל לקבל חום ומחמאות, כשאני רוצה חום אני פונה לכלבה שלי ליצ'י" • על תיק הבריאות: "הנושא עלה אבל נתניהו בינתיים לא הציע" • "יודע בדיוק מה הייתי רוצה לעשות שם. להקים גוף לאומי נגד מגיפות"
חרדים 10
י"ב אייר התש"פ / 05.05.2020 21:13

שר הביטחון נפתלי בנט הבהיר הערב (שלישי) בראיון לחדשות 13 כי ישמח לקחת על עצמו את תיק הבריאות, שהתפנה בעקבות החלטת השר יעקב ליצמן לעבור לתיק השיכון.

“אם נתניהו היה מציע לי להיות שר הבריאות עם סמכויות מלאות על המערכה מול קורונה ועם הסמכויות להקים גוף לאומי נגד מגיפות, כמו שקיים בדרום קוריאה ובטיוואן, הייתי עושה את זה, כי זו משימה לאומית ממעלה ראשונה”, אמר בנט.

שר הביטחון הבהיר כי למרות שהנושא עלה מול ראש הממשלה, “הוא לא הציע. הנושא עלה אבל הוא בינתיים לא הציע”.

בנט הוסיף: “אני יודע בדיוק מה הייתי רוצה לעשות שם. להקים מערך כזה כדי שאם חלילה תהיה התפרצות נוספת, שבהחלט יכולה להיות סביב הסתיו הקרוב, שלא עוד פעם נצטרך להרוס את כלכלת ישראל אלא נוכל באמצעות בדיקות בהיקף גדול וחיקורים אפידמיולוגיים בהיקף גדול, להכיל את האירוע מבלי לסגור את הכלכלה”.

בהמשך הראיון התייחס בנט להחלטת ראש הממשלה להדיר אותו ממסיבת העיתונאים אמש, ואף לא להזכיר אותו בדברי התודה, למרות חלקו בטיפול במשבר: “אני לא באתי לפוליטיקה בשביל לקבל חום ומחמאות, כשאני רוצה חום אני פונה לכלבה שלי ליצ’י והיא תמיד נותנת לי חום, אני לא צריך שום דבר בשביל זה”.

הוא הדגיש: “באתי בשביל עם ישראל ומדינת ישראל וזה כל מה שמעניין אותי, לחזק את הביטחון של מדינת ישראל ואזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות