‘הפלג’ מפעיל ת”ת בברכפלד: שכן שצילם ספג דחיפות, קללות ויריקות

תושב שכונת ברכפלד שתיעד את המתרחש בת"ת שמפעיל 'הפלג' בניגוד לחוק בשכונת ברכפלד, ספג "דחיפות, קללות, יריקות, ומלא שנאה ליהודי שאכפת לו מיהודים" • "שכן שלי, מ'הפלג', עשה להם 'שערות סבתא' לכבוד יום העצמאות. בלי מסכה ובלי הגיינה עם מלא ילדים" • "הם עלולים להדביק את כל השכונה"
חיים טוויל
ז' אייר התש"פ / 01.05.2020 15:55

עימות פרץ אתמול בתלמוד תורה של ‘הפלג הירושלמי’ שנפתח השבוע, בניגוד לחוק, ברחוב רב ושמואל בשכונת ברכפלד שבעיר מודיעין עילית, לאחר שאחד התושבים תיעד את המתרחש והזמין את המשטרה.

העיר מודיעין עלית נחשבת ‘עיר אדומה’, לאחר שהתגלו בה יותר מ-400 חולי קורונה.

בשיחה עם  המתעד, תושב אכפתי, הוא מספר: “הם מסתירים את הנעשה בפנים עם בד ובפנים לא שומרים על כלום. ברגע שנכנסתי, הם צעקו: ‘הרב מסכה’ וכולם שמו מסכות. בסרטון שתיעדתי רואים איך שני המלמדים והילדים שקרובים – בלי מסכות. רק בגלל שהזהרתי אותם שהם מצולמים מהבניין לא ביצעו בי לינץ’ ונמנעו מלשבור לי את הטלפון. רק דחיפות, קללות, יריקות, ומלא שנאה ליהודי שאכפת לו מיהודים”.

הוא הוסיף: “הזמנתי משטרה בגלל האלימות שלהם. המשטרה לא עשתה כלום ולא נתנה קנס על הלימוד הלא חוקי ובלי הגיינה”.

על המתרחש במקום סיפור: “שכן שלי, מ’הפלג’, עשה להם ‘שערות סבתא’ לכבוד יום העצמאות. בלי מסכה ובלי הגיינה עם מלא ילדים. זה מעשה פלילי”.

לדבריו, “מאתמול, אחרי שירקו דחפו וקיללו אותי, אני מרגיש לחץ בחזה וחולשה גדולה. הבוקר התפללתי בבית והרגשתי שאני קורס. אשתי התקשרה למד”א והגיע טיפול נמרץ לבדוק אותי – והלחץ דם גבוה. ברור שתהיה פה התפרצות גדולה והם עלולים להדביק את כל השכונה. לא יאומן שהמשטרה לא עושה מינימום בשביל לעצור את האסון המיותר הזה.

“העירייה, משרד הבריאות והמשטרה מפקירים את חיינו בגלל קומץ שבז למצוות שמירת החיים”.

האיש שתיפעל את מתקן ‘שערות הסבתא’ סירב להגיב לפניית חרדים 10.

גורם במשטרה אומר: “אנחנו עושים כל יום מה שהחוק מתיר. קנסות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם הוא באמת דואג
    03/05/2020 04:10
    דבורה
  1. למה הוא צריך לפרסם את זה לחילונים? מה זה נותן לו?