הרבי מקרלין במתקפה חריפה על ‘חכמים שרוצים לפתוח המוסדות’

האדמו"ר מקרלין נשא הערב שיחה בטלפון לחסידיו: "אנשים שיכולים לזלזל בפיקוח נפש של חיי אחרים כל כך בקלות - אנחנו לא סומכים עליהם בכלום"
יוסף גרינבוים
ל' ניסן התש"פ / 23.04.2020 22:50

האדמו”ר מקרלין-סטולין, מי שהיה המנהיג החרדי הראשון שחזה  את סכנת מגפת הקורונה ומאז מזהיר את חסידיו להיזהר באופן הכי מחמיר, לפי כל כללי משרד הבריאות נשא הערב (חמישי) שיחת חיזוק, שהועברה לאלפי חסידיו באמצעות הטלפון – במהלכה תקף בחריפות את מי שרוצים לפתוח את מוסדות החינוך ומזלזלים “בעניין של פיקוח נפש”.

וכך אמר הרבי, בין היתר:  “יש עדיין את כל ההגבלות שצריך להיזהר, ואף שזה קשה – צריך לשמור על כל ההוראות וההגבלות, בלי להקל. אין צורך להסביר שזה מאד קשה להיות נעול בבית, ופרט אלו שיש להם ילדים. כבר דברנו שצריך להכניס אווירה טובה הביתה. כעת, שהתחילו הלימודים מהבית, כולם – גם הילדים וגם ההורים – צריכים לנסות להיכנס לסדר יום נורמלי”.

הרבי המשיך: “לצערנו אנו שומעים שישנם כאלו שחכמים הם בעיני עצמם, ורוצים לפתוח את הישיבות ותלמודי התורה, והם מזלזלים בעניין של פיקוח נפש. יש כאלו שאומרים שהם שאלו רבנים ומנהיגים. לא בטוח שמותר לסמוך על אנשים כאלה גם בשאלות אחרות. אחד שיכול לזלזל בפיקוח נפש של חיי אחרים כל כך בקלות, אנחנו לא היינו סומכים עליהם בכלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות