הרב מסעוד טובול, מנהל ‘בית חנה’ בפאריז, נפטר מנגיף הקורונה

בשורה קשה בחסידות חב"ד: שליח חב"ד, הרה"ח הרב מסעוד טובול ז"ל, מנהל מוסד 'בית חנה' לבנות עשרות שנים בפאריז, נפטר מנגיף הקורונה בגיל 64 • ידידו, המשפיע הרב מיכאל טייב: "ידיד נפש. אני בהלם. קוברים אותו ללא טהרה וללא מניין. כעת דיברתי עם בנו. הוא היה חסיד אמיתי"
יוסף גרינבוים
כ"ו אדר התש"פ / 21.03.2020 22:24

ברוך דיין האמת: שליח חב”ד, הרב מסעוד טובול ז”ל, מנהל מוסד ‘בית חנה’ לבנות בפאריז, נפטר הלילה (מוצאי שבת) מנגיף הקורונה בגיל 64.

המנוח ז”ל ניהל את המוסד וניצח על אימפריה של 2000 תלמידות במשך עשרות שנים.

אחד מבניו הוא המפיק החסידי לוי טובול.

ידידו, המשפיע הרב מיכאל טייב, תושב כפר חב”ד שעלה מצרפת, אמר לאתר חב”ד-COL: “ר’ מסעוד היה חסיד אמיתי. הוא ניהל את המוסד ביד רמה, לשם לתהילה ולתפארת.

“הרב מסעוד הוא מבעלי התשובה הראשונים של הרב אזימוב. הייתה לו קבלת עול, יראת שמים. הוא היה פיקח ואינטלגנט. מקושר לרבי בכל מיני נפשו. פס יצור שכבר לא מייצרים. אבידה גדולה מאוד”.

הוא הוסיף: “ידיד נפש. אני בהלם. קוברים אותו ללא טהרה וללא מניין. כעת דיברתי עם בנו. הוא היה חסיד אמיתי”.

עם השר ליצמן בעת ביקורו בבית הספר. צילום: שטורעם נט

גם בקהילה החרדית בלונדון שוררת דאגה, לאחר פטירת קשישים שככל הנראה נדבקו בנגיף הקורונה: הנגיד ר’ ווילי שטרן ז”ל, בן 86, גיסם של הנגידים לבית פרישוואסער, ומרת פרידה פלדמן ע”ה, בת 97, שנפטרה ביום שישי.

בשכונות החרדיות סטאמפורד היל וגולדרס גרין ישנם מספר חולים בנגיף.

מספר חולי הקורונה בעולם חצה הערב את רף ה-300 אלף. עד כה מתו ברחבי העולם כמעט 13 אלפי בני אדם מהנגיף שהתפרץ בחודש דצמבר בסין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות