איווט ליברמן: “לא חייבים לספק מודיעין וכדורי הרגעה לנתניהו”

יו"ר ישראל ביתנו אמר כי דעתו על ממשלה עם הרשימה המשותפת לא השתנתה: "רוצים קואליציה ציונית וליברלית" • "כל ההאשמות וכל הבוץ וכל הניסיון של דה-לגיטימציה אומרים דבר אחד - ביבי לא רוצה ממשלת חירום או אחדות" • "כל השאר זה מסך עשן, הסיפורים שלו זה סיפורי עלי ביבי"
אריה ריבקינד
ט"ו אדר התש"פ / 11.03.2020 15:45

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף בצהריים (רביעי) את ראש הממשלה בנימין  נתניהו – והכריז כי עד יום ראשון יודיע על זהות המועמד שעליו ימליץ לנשיא להרכיב את הממשלה.

בפתח ישיבת סיעתו במלון נווה אילן, אמר ליברמן: “אנחנו נמצאים במצב חירום. לצערי הסיפור של הקורונה פוגש אותנו בעת שקופת מדינת ישראל ריקה. היה מצופה מראש הממשלה לפעול לפיוס, לפעול לקירוב, לנסות ולאחות את כל הקרעים אחרי שלוש מערכות בחירות – אבל במקום זה ראש הממשלה עוסק בדה-לגיטימציה נגד כל אחד שלא מסכים איתו”.

הוא טען: ”הוא מפעיל מכונת הסתה ושקרים נגד כל אדם או מערכת שלא מקבל את דעתו”.

ליברמן הדגיש כי עמדתו באשר להקמת ממשלה בסיוע המפלגות הערביות לא השתנתה: עמדתנו לא השתנתה – רוצים קואליציה ציונית וליברלית, אבל אנחנו לא חייבים לספק מודיעין וכדורי הרגעה לנתניהו”.

“כל ההאשמות וכל הבוץ וכל הניסיון של דה-לגיטימציה של כל הגורמים אומרים דבר אחד – נתניהו לא רוצה ממשלת חירום או אחדות”, הוסיף ליברמן. “הוא רוצה את פסקת ההתגברות ואת החוק הצרפתי. כל השאר זה מסך עשן, הסיפורים שלו זה סיפורי עלי ביבי”.

ח”כ עודד פורר מישראל ביתנו אמר הערב לשלי יחימוביץ ויגאל גואטה ברשת ב על אפשרות של הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת: “עמדותינו לא השתנו. אנחנו עוסקים עכשיו רק בנושא ההמלצות לנשיא. נמליץ על מי שיתחייב שנוכל לממש את האג’נדה שלנו, עד עכשיו קיבלנו תשובה חיובית רק מכחול לבן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות