איומים על יהודה גליק? ‘אם תשמיץ את המשטרה נוציא חומרים עליך’

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק נחקר במשטרה הבוקר, בפעם השלישית ביממה האחרונה • במשטרה חושדים: גליק גנב מסמך מתיק החקירה נגדו • עורך דינו: "הכל לאור העובדה שהמעצר המוקדם היה מעצר שווא שהביך את משטרת ישראל"
חיים טוויל
כ"ד שבט התש"פ / 19.02.2020 12:11

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק נחקר במשטרה הבוקר (רביעי), בפעם השלישית ביממה האחרונה.

במשטרה חושדים כי גליק גנב מסמכים מתיק החקירה שלו אתמול בבוקר, בעת שנחקר לאחר מעצרו בהר הבית.

עם יציאתו  מתחנת המשטרה במרחב דוד סיפר גליק, כי המשטרה מנסה לנפח משהו, שבמקרה הגרוע הוא טעות אנוש, על מנת ליצור לו דמוניזציה וכל זאת כדי לחפות על האפליה החמורה שהיא נוהגת כלפי יהודים בהר הבית.

“לא ניתן למשטרה להסיט את הנושא מהעיקר והוא ההתייחסות המשפילה שהמשטרה נוהגת לעיתים קרובות מדי כלפי יהודים בהר הבית”, אמר גליק.

גליק סיפר עוד, כי במהלך חקירתו איים עליו החוקר כי אם ימשיך להשמיץ, כלשונו, את המשטרה היא תדליף חומרים מהחקירה כדי לכאורה להביך אותו.

לדברי גליק, כל מה שמעניין את המשטרה כרגע זה התדמית שלה, לא חקר האמת, לא זכויות אדם – רק לכסות על מעצר השווא של אתמול.

גליק הוסיף:  “בפעם הקודמת שמשטרת ישראל יצאה במבצע דמוניזציה כלפי יהודה גליק, התנועה האיסלמית קלטה את המסר וזה נגמר בניסיון התנקשות בחיי. אני ממש מקווה שמישהו במשטרה יעצור את המהלך המסוכן והמטריד הזה לפני שיהיה מאוחר מידיי. חשוב להחזיר את משטרת ירושלים למקום הטוב שהיא היתה בו במשך הרבה שנים בפיקודו של ניצב יורם הלוי”.

עו”ד עדי קידר מארגון חוננו, אשר מייצג את גליק, תקף את התנהלות המשטרה: “מפגינה שוב התנהגות אימפולסיבית ובעייתית והכל לאור העובדה שהמעצר המוקדם היה מעצר שווא שהביך את משטרת ישראל.

“מהרגע הראשון היה ניתן למנוע את כל האירוע המיותר הזה אם אתמול אחר הצהרים היו מרימים טלפון ושואלים את גליק האם בטעות מסמכים שהיו בתיק החקירה נלקחו בידו, במקום זה הם רצו לבית משפט, ביצעו חיפוש ומעצר מיותר. חבל.”

מהמשטרה נמסר: הטענות שהועלו בכתבה מופרכות מיסודן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות