האב לחש שמניח תפילין כל יום והחייל חזר לנשום בעצמו

מאז פיגוע הדריסה מבקר הרב יעקב סלונים, שליח הרבי מליובאוויטש, אצל בני משפחת החייל ב'שערי צדק' • האב, שלפני 30 שנה הבריא מסרטן בברכת הרבי, קיבל על עצמו להתחיל להניח תפילין כל יום, לזכות רפואת בנו • השליח ביקש ממנו ללחוש זאת לבנו - ולמחרת חל שיפור דרמטי
יוני גרין
י"ז שבט התש"פ / 12.02.2020 10:53

ממשיך להשתפר מצבו של חייל גולני הפצוע נועם בן אביבה מפיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים, אך מצבו עדיין קשה ויש להוסיף להמשיך להתפלל לרפואתו.

בימים האחרונים, מאז פיגוע הדריסה מבקר הרב יעקב סלונים, שליח הרבי מליובאוויטש, אצל החייל, בני משפחתו והחברים, השוהים ליד מיטתו במרכז הרפואי שערי צדק. הוא מניח להם תפילין ומעודדם בברכות הרבי.

הרב סלונים והנוכחים נדהמו לשמוע מאיציק, אביו של החייל, שסיפר בהתרגשות, כי בשנת 1988 היה חולה בגידול בראשו ואמו התקשרה למזכירות של הרבי לקבל ברכה לרפואתו.

הרבי נתן את ברכתו הקדושה ואיציק החלים לגמרי.

הרב סלונים ברכו, ש”כשם שברכת הרבי הצילה אותו לפני 30 שנה, כך גם יהיה בעזרת ה’ עם בנו. ברכת הרבי תשפיע עליו להחלים בקרוב ולצאת בריא ושלם בלי שום רושם כלל…”

לחרדים 10 נודע, כי הרב סלונים לקח את שם החייל ושם אמו ושלח אותו לציון הרבי, לבקשת ברכה לרפואה שלמה.

ביום שישי בצהריים הגיע הרב סלונים לבקר את בני המשפחה שוב ואביו של החייל קיבלו בחיבוק – והודיע לו כי קיבל על עצמו, בלי נדר, להתחיל להניח תפילין כל יום, לזכות רפואת בנו.

הרב סלונים ביקשו ללחוש זאת באזני בנו, השוכב בטיפול נמרץ והבטיחו כי בעזרת ה’ בשבת יהיה שיפור משמעותי .

בשבת, בעת ההתוועדות בקהילת חב”ד בגבעת מרדכי בירושלים, ביקש הרב סלונים מכל המשתתפים להרים כוסית ‘לחיים’ לרפואת החייל וכל הקהל אמר לחיים ולברכה ואיחל רפואה שלימה.

ואכן, במהלך השבת, באורח נסי, החייל חזר לנשום בכוחות עצמו ונותק ממכשירי ההנשמה.

היום, בביקור נוסף אצל החייל הפצוע ומשפחתו , אחד האחים של החייל הודיע לרב סלונים, כי הביא גם את התפילין שלו וכבר הבוקר הניח תפילין וקיבל על עצמו להניח בעזרת ה’ בכל יום…

המשפחה מבקשת להמשיך להתפלל ולהוסיף במעשים טובים לרפואתו של החייל נועם בן אביבה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות