הנדל: נקים בתחילה ממשלת מיעוט עם “ליברמן ואחרים” • רומז לימינה?

בראיון לחדשות 13 אמר הנדל כי לא תהיה ממשלה עם הרשימה המשותפת, אלא עם "ליברמן ואחרים" • בהמשך צייץ: "ממשלת מיעוט עם מפלגות ציוניות" • ח"כ ינון אזולאי: "ליברמן חתם על הקמת ממשלת שמאל קיצוני"
אריה ריבקינד
ח' שבט התש"פ / 03.02.2020 21:35

חבר הכנסת יועז הנדל מכחול לבן העניק הערב (שני) ראיון לאודי סגל בחדשות 13 והתייחס לאפשרות שמפלגתו היא שתקים ממשלה אחרי הבחירות.

“אני מקווה שנשיג מספיק מנדטים כדי ליצור ממשלה משלנו, ואחרי זה הליכוד תצטרף”, אמר. “אם הליכוד לא תהיה מוכנה להצטרף, אז נקים בהתחלה ממשלת מיעוט עם עם ליברמן ואחרים”.

“הדבר הטוב למדינת ישראל זו ממשלת אחדות ציונית וזו השאיפה גם עכשיו”, המשיך הנדל, שהכחיש את דברי דרעי לפיהם תהיה ממשלת עם הרשימת המשותפת והוסיף: “אין ממשלה עם המשותפת, לא הייתה ולא תהיה”.

בהמשך צייץ: “ממשלת מיעוט עם מפלגות ציוניות” – ולא פירט.

האם רמז לממשלת מיעוט עם ‘ימינה’?

ח”כ ינון אזולאי מש”ס אמר בתגובה לדבריו של ח”כ הנדל ש”נקים ממשלת מיעוט עם ליברמן:”

“יצא המרצע מן השק, למי שפיקפק או לא ידע, אמש יו”ר התנועה, הרב אריה דרעי, חשף כי ליברמן חתם על הקמת ממשלת שמאל קיצוני בתמיכת הרשימה המשותפת, והיום ח”כ הנדל כבר אומר זאת בקול חד וברור.

“ליברמן באורח פלא, שיתף את כולנו ברגע נדיר באישיותו, רגע של אמת. כאשר הוא אומר שלא תהיינה מערכת בחירות רביעית הוא באמת מתכוון לכך. ממשלת האחדות שהוא חתר אליה מהרגע הראשון היא ממשלה עם הרשימה המשותפת”.

ח”כ אזולאי הוסיף: “רק ש”ס חזקה תבלום את הפנטזיות האיומות של ליברמן באשר לשאיפותיו להפוך את מדינת ישראל למדינה נטולת סממן יהודי, תנועת ש”ס תמשיך לעמוד כחומה בצורה בחזית גוש הימין לטובת מדינת ישראל – יהודית, ימנית וחברתית”.

מימינה נמסר בתגובה לדבריו של יועז הנדל ש”כחול לבן תקים ממשלת מיעוט”:

“מתברר שהקלף שיש בשרוול של איווט שמתואם עם גנץ זה הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת. ליברמן, כחול לבן, מרצ והרשימה המשותפת מתואמים להקמת ממשלת שמאל קיצוני שתהיה תלויה בגחמות של איימן עודה ואחמד טיבי.

הציבור צריך להבין שהבחירות האלו הם או על ממשלת שמאל-משותפת או ממשלת ימין.

רק הצבעה ל׳ימינה׳ תבטיח ממשלת ימין חזקה ובטוחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות