מה שלפיד אמר הקפיץ את רפי פרץ • ימינה: “האיש והג׳ל חזר לשקר”

יאיר לפיד השתלח בשר בחינוך: ''אנחנו רוצים שר חינוך שלא חושב שברוך גולדשטיין היה בסדר" • הרב רפי פרץ הגיב" "יש גבול לשקרים ולהסתה הפרועה שלך נגד הציונות הדתית, תתבייש לך''
אריה ריבקינד
ז' שבט התש"פ / 02.02.2020 21:40

בנאום שנשא הערב (ראשון) ח”כ יאיר לפיד בכנס ראשי מטות של מפלגת כחול לבן שנערך בתל אביב, הוא השתלח בשר החינוך הרב רפי פרץ.

”אנחנו רוצים שר חינוך שלא חושב שברוך גולדשטיין היה בסדר. שר חינוך שלא חושב שזה בסדר להיכנס לבית תפילה ולבצע טבח. לרצוח 29 אנשים חפים מפשע. זה נראה לנו סביר לדרוש משר החינוך שהוא יהיה נגד רצח בדם קר’, אמר לפיד’.

”אנחנו רוצים מדינה שבה ראש הממשלה והשרים שלו יהיו אנשים ישרים. אני לא מאמין שזו בכלל דרישה. אנחנו רוצים שראש הממשלה לא יהיה נאשם בעבירות פליליות חמורות. שהוא לא ישקר כל הזמן. שהוא לא ישתמש בשנאה ופחד. שלא יסית נגד האופוזיציה. נגד רשויות החוק”.

שר החינוך הרב רפי פרץ הגיב להשתלחות: ”לפיד, יש גבול לשקרים ולהסתה הפרועה שלך נגד הציונות הדתית, תתבייש לך. זו אותה רוח שהכתימה את דגל ישראל ומשסה נגד ציבור נאמן לעמו ולארצו. מעולם לא אמרתי שהטבח במערכת המכפלה היה בסדר. אני מגנה בכל תוקף את הטבח המתועב הזה”.

שר החינוך הוסיף: “כשאין תפיסת עולם, כשאין ערכים, כשאין ימין ושמאל, מה שנשאר זה רק להסית וזה לפני הכל”.

במפלגת ימינה הגיבו להשתלחות של לפיד: ”האיש והג׳ל חזר לשקר. יאיר, יש גבול לשקרים ולהסתה נגד הציונות הדתית, תחפש מישהו אחר לרכוב עליו.

“הרב רפי פרץ מעולם לא אמר את הדברים בהם אתה מאשים אותו, זהו שקר דוחה. הרב רפי גידל דורות של לוחמים וקצינים, אנשי עשייה, התיישבות והתנדבות”.

בימינה הוסיפו ותקפו:  ”לפיד בכל שנותיו באולפנים וככתב בכיר ב’מחנה’ לא הגיע לעשירית מכך ונשאר לו רק להסית ולשקר. עצוב שכל מה שיש לכחול-לבן להציע הוא הסתה כנגד ציבור שלם שמשרת את המדינה. תתביישו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד המסכו
    03/02/2020 08:18
    יוני
  1. לפיד מכער את האווירה בארץ הקודש.