נתניהו: פעם זה היה “אנחנו או הם” היום זה “אנחנו או אההההה”

נתניהו כיכב בפתיחת קמפיין הבחירות של הליכוד: "הפעם לא מוותרים על אף קול. יוצאים, מצביעים, מנצחים • הנה הבלוף הכי גדול. בלי המשותפת הם לא יכולים להקים ממשלה • תפסיקו להסתתר מאחורי ססמאות ותרגילים. כחול לבן, אתם שמאל" • וכמה מנדטים הוא צופה לכחול לבן ולליברמן?
אריה ריבקינד
כ"ד טבת התש"פ / 21.01.2020 20:22

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (שלישי) בכנס פעילים של הליכוד לפתיחת קמפיין הבחירות של המפלגה בבחירות לכנסת ה-23.

הנה נאומו המלא:

ערב טוב לכם, חברות וחברי הליכוד היקרים! כל הכבוד לכם שהגעתם במזג אוויר כזה! ערב טוב לשרות, לשרים, לסגני השרים, לחברות וחברי הכנסת שלנו, לראשי הסניפים, לפעילים, לפעילות, לצעירים ולצעירות שלנו! תראו אותם! ערב טוב לנבחרת הטובה ביותר בישראל, נבחרת הליכוד! ערב טוב לחברנו החדש-ישן, גדי יברקן! גדי בוא הנה!

גדי, ברוך שובך הביתה לליכוד!

-גדי: תודה רבה.

ויש לי בשורות חשובות עבורכם, הקהילה האתיופית כולה חוזרת הביתה, לליכוד!

בחוץ קר, אין גשם, אבל קר. שום דבר לא יכול לצנן את הלהט שלנו! שום דבר! מכאן אנחנו יוצאים לשטח, מכאן אני יוצא לשטח יחד איתכם! השטח הליכודי מתעורר, השטח הליכודי בוער! הפעם לא נישאר בבית, הפעם נעבור בית בית! הפעם, תקשיבו לי טוב, זה חשוב, הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות! ראינו את זה בפריימריז, אנחנו נראה את זה גם בבחירות הקרובות, הפעם כולנו מתגייסים, לא מוותרים על אף קול, הפעם יוצאים, מצביעים, מנצחים!

עכשיו בואו נתחיל לעבוד. יש לי בקשה, אני מבקש בקשה צנועה, אני מבקש שכל אחד מכם ירים את הטלפון שלו. תרימו, גם אתם שם מאחור, כי אני רוצה שאתם… תרימו תרימו תרימו! לא אמרתי להדליק אורות. אני מבקש שתרימו את הפלאפונים ותצלמו, והכי חשוב תשתפו את מה שאני הולך להציג עכשיו כדי שכולם ידעו.

החברה שם בתקשורת מאחור, הם לא תמיד מדווחים על כל מה שאנחנו עושים, אתם יודעים. אנחנו יכולים להתגבר על כל המכשולים האלה אם תרימו את הטלפונים. הנה הדבר החשוב ביותר: הדבר החשוב הוא קודם כל שהבאנו את מדינת ישראל לעשור הטוב ביותר בתולדותיה!

תסתכלו על האבטלה, תעלה את האבטלה. תראו את שיעור האבטלה, מה עשינו מה-2009-2019, האבטלה יורדת יורדת. זה עכשיו 4%, טעות, לקחת את הצד הלא נכון של הטבלה, תהיה מובטל בפעם הבאה.

אני רוצה להראות לכם מה קורה אם אתה צעיר או צעירה בישראל, אתם הצעירים כאן, צעירים, צעירות, יש לכם עבודה, יש לכם הווה, יש לכם עתיד כי במדינת ישראל יש כלכלה צומחת ויש פרנסה לכולם! התעסוקה בשיא של כל הזמנים, והשכר הממוצע בשיא של כל הזמנים, תראו מה קרה עם השכר!

השכר עלה עלה עלה, לא רק השכר הממוצע עלה, גם שכר המינימום הגיע לשיא של כל הזמנים! אתם זוכרים שפעם דיברו על שכר מינימום של אלף דולר? זוכרים את זה? חלום נשגב, בלתי ניתן למימוש. זה בערך 3,500 שקלים, עכשיו זה 5,500 שקלים! אתם נוסעים הנה, הגעתם בכבישים, ברכבות, תראו מה עשינו, בנינו גשרים, רכבות, גשרים, חיברנו את הארץ כולה למרכז, בקרוב גם יהודה ושומרון, גם את זה אנחנו עושים.

אתם זוכרים את בעיית המסתננים? זה איים להציף את המדינה במיליון מסתננים, תראו מה עשינו הקמנו גדר בגבול סיני, תראו את הגדר, כמה עוברים? אפס! אני עדיין זוכר את הביקור שלי באילת כשלא היה גדר. הגיעו, מאילת התחילו לעלות צפונה צפונה, הגיעו לתל אביב והמשיכו לעלות, אני הייתי שם בביקור ואישה התחילה לבכות ואמרה לי ביבי תציל אותנו, אני לא יכולה לצאת מהבית, אני לא יכולה לקחת את הבת שלי החוצה, אני מפחדת. תציל אותנו.

בנינו את הגדר, עצרנו כניסה של מיליון מסתננים מסיני לארץ. הבדל עצום! הוצאנו כבר שליש מאלו שעדיין נכנסו, ואנחנו הולכים להוציא את שני השליש שנשארו, גם על זה עובדים בקרוב תשמעו חדשות.

יש פה כמה אנשים שטסו לחו”ל? יש? אפשר לראות? פתחנו את השמיים לטיסות זולות לכל אזרח. אתם יודעים פעם לנסוע לחו”ל היית צריך להיות עשיר או חבר מפלגה מסוימת, לפעמים זה אותו דבר. זה נגמר. היום ההמונים טסים לחו”ל, יש טיסות של שלושים דולר לאירופה, תראו את העוצמה של תחרות! איזה שינוי!
הייתי לאחרונה ביוון וגיליתי נתון מדהים. אתם יודעים כמה… זה לא יאומן. אתם יודעים כמה ישראלים מבקרים מדי שנה ביוון? כמעט מיליון ישראלים! מיליון ישראלים! אני אומר לכם, בכל מקום שהלכנו שמענו עברית. רעייתי שרה הייתה עם בני באקרופוליס, תראו מה קרה שם.

(אדם בסרטון: הם המשפחה שלנו.)

אותו הדבר קרה בטברנה, בכל מקום. יש לי החלטה קשה לקבל עכשיו כי אני שוקל ברצינות לפתוח סניף של הליכוד באתונה, אבל כדי להחליט על זה אני רוצה להתייעץ עם ראש הסניף שלי בסעודיה. תראו אותו:

(מוחמד: נתניהו עושה היסטוריה. אוהב אותך ביבי, כאן מסעודיה.)

אוהב אותך מוחמד! הוא ענק, הבחור הזה… הבחור הזה בלתי רגיל, בא לארץ, עלה להר הבית, דיבר, הזכיר, הייתי בטוח שהוא ציפור בודדה. ממש לא. עכשיו יש שם בלוגרים למען מדינת ישראל, בלוגרים למען הליכוד! בסעודיה אומרים רק הליכוד!

עוד כמה דברים שעשינו, הוצאנו את הגז מהמים! הוצאנו! תראו את זה! הוצאנו את הגז מהמים, הפכנו את ישראל למעצמת אנרגיה! אתמול…. (צעקות: היידה שרה!) זרקה, זה בסדר? שרה הגיעה? הכל בסדר? בסדר גמור.

הפכנו את ישראל למעצמת אנרגיה, לא רק מעצמת אנרגיה, יש לזה השלכות מדיניות. אתמול צרפת הודיעה שהיא מצטרפת לקואליצית הגז שהקמנו יחד עם יוון, קפריסין, עם מצרים, עם איטליה, עם הרשות הפלסטינית גם ועוד ועוד מדינות, צרפת מצטרפת, זה כוח אזורי מדיני אדיר וזה נותן תוצאות לכיס של כל אזרח.

בארבע השנים האחרונות מחירי הגז ירדו כמעט ב-20%, רק עכשיו הודיעו על ירידה של 5%, זה אוויר נקי, חשמל זול, וכוח פוליטי אזורי אדיר. צריך להבין, כל שקל שנכנס מהגז, כל שקל שאנחנו מוציאים את הגז מהמים, הוא מביא לנו לקופת המדינה כמעט שבעים אגורות מכל שקל. וזה מליארדים לילדים, לקשישים, לבריאות, לרווחה, לכם אזרח ישראל!

אני רוצה להזכיר לכם, אני עוד מעט אזכיר לכם שהיריבים שלנו התנגדו, הם עדיין מתנגדים, להוצאת הגז מהמים אתם יכולים להאמין? לא יאומן.

הבאנו הכרה אמריקאית לריבונותינו ברמת הגולן! הבאנו הכרה אמריקנית לירושלים כבירת ישראל! הבאנו הכרה אמריקנית לחוקיות ההתיישבות ביהודה ושומרון!

והשורה התחתונה, אלו רק חלק מהדברים שעשינו ועשינו אותם יחד עם הנבחרת הכי טובה במדינת ישראל כי כל זה נעשה ביחד עם השרים והשרות וחברי הכנסת וחברות הכנסת, הישגים כבירים ובתמצית הפכנו את ישראל למעצמה והפכנו את ישראל למדינה שטוב לחיות בה!

עכשיו אני רוצה לספר לכם, ותקשיבו טוב שוב, אני רוצה לספר לכם על הדברים העצומים שאנחנו הולכים לעשות ובזמן הקרוב ביותר, אבל לפני כן אני חושב כיוון שאנחנו בבחירות שראוי שנשמע לאור ההישגים הכבירים שלנו, מה היריבים שלנו עשו בזמן הזה. אז בוא נשמע.

(ראיונות עם גנץ מגמגם.)

הבנתם? פעם זה היה או אנחנו או הם, היום זה או אנחנו או “אה…”

עכשיו יש שאלה, אבל מה הם היו עושים? אם הם היו בשלטון? כי לפני שהתחיל קמפיין ההסתרה, קמפיינים, ההסוואה, כול הטוקינג פוינטס, היועצים שלהם, קבוצות מיקוד, מה הם צריכים להגיד, הם פשוט אמרו בזמן אמיתי מה הם חושבים והיו עושים. זה מה שהיו עושים, הם היו נגד הקמת הגדר שבלמה את המסתננים, הם היו נגד ההליכה שלי לקונגרס, הם היו נגד היציאה מהסכם הגרעין המסוכן מאיראן, הם היו נגד הוצאת הגז מהמים…

הם גם היו בעד, בעד עקירת ישובים ובעד כלכלת הסתדרות, כי הנה האמת שהם כ”כ מתאמצים להסתיר, לא מבין למה, הם שמאל! זה לא בושה! הם שמאל! תהיו אתם, תהיו אמיתיים, תפסיקו להסתתר מאחורי כל מני סיסמאות ותרגילים. כחול לבן, אתם שמאל.

עכשיו אני רוצה לספר לכם על כמה מהדברים ההיסטוריים שאנחנו עומדים לעשות ובזמן הקרוב. אנחנו נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח!
איפה לחיאני? בוא הנה. אנחנו נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן ועל צפון ים המלח ללא דיחוי ובלי שום וטו של אחמד טיבי! לא רק שלא נעקור אף ישוב, לא רק שלא נפנה אף אחד, אנחנו נחיל את החוק הישראלי על כל ההתיישבות, על כולה! גוש עציון, מעלה אדומים, אריאל, ועל כל שאר הישובים בלי יוצא מן הכלל!

לחיאני שמעת את הביטוי “הכל כלול”? הכל כלול! הכל! אנחנו נביא הסכמי שלום היסטוריים עם עוד מדינות ערביות, אנחנו נביא ברית הגנה היסטורית עם ארה”ב ואנחנו נבלום סופית את איראן! במשך שנים אני פעלתי כמעט לבד, בעצם לבד, מול העולם כולו כדי שיבינו את הסכנה האירנית, ואני שמח וגאה על כך שידידי, ידידנו הגדול הנשיא טראמפ, פועל בנחישות ובעוצמה בגישה הזאת, כל הכבוד לנשיא טראמפ!

עכשיו נשאלת השאלה, כי זו מערכת בחירות, ראינו את ההישגים שלנו, ראינו את… ההישגים שלהם, אין להם הישגים. נכון. אבל השאלה מה יש להם להציע? אמרתי לכם מה אנחנו נציע, מה הם יעשו? אני חושב שחשוב לשאול אותם, בואו נשאל אותם.

למשל, מה הם יעשו עם החלת החוק הישראלי על בקעת הירדן? טוב זה כמובן תלוי את מי אתה שואל בכחול לבן. היום בני גנץ סייר בבקעה ובסיור שלו היום הוא סוף סוף אמר שהוא תומך ביוזמה שלי להחלת הריבונות שם. אני מאוד שמחתי על כך, אבל לא עברו כמה שעות והוא כבר הספיק לחזור בו.

לא חשוב, כנראה קיבל טלפון מטיבי או גרמן, או אולי הוא קיבל טלפון ממישהו אחר שסייר בבקעה, יש מישהו אחר שסייר שם, קוראים לו יאיר לפיד.

יאיר לפיד מבקר בבקעה והוא אומר, אני מתרגם: “לפיד לא מוציא מכלל אפשרות פינוי בקעת הירדן, פינוי ישובים למען השלום.”

אז עכשיו השאלה, אחד אומר שהוא בעד, או כאילו בעד, ואחד נגד, אתם יודעים איך קוראים לזה? קוראים לזה “כן ולא”, ומה הם יעשו עם חוק הלאום? בואו נשאל את חבר הכנסת עופר… האוזר, בוא נשאל אותו. כן? אחד בעד חוק הלאום והשני נגד חוק הלאום. עוד פעם! “כן ולא”!

מה הם יעשו עם הכלכלה? בואו נשאל את חברת הכנסת מיקי… ניסנקורן. טוב, פה דווקא אין ביניהם הבדלים, בין חיימוביץ’ ונסינקורן, הם בעד כלכלת הסתדרות, והם בעד… לא כלכלת חירות, בעד כלכלת הסתדרות, לא בעד להוציא את הגז מהמים אלא להשאיר את הגז מתחת למים, זה מה שהם רוצים, ויש עוד אחד שחייבים לשאול, בשאר הנושאים, בכל שאר הנושאים, בואו נשאל מה יגיד ח”כ יאיר לפיד וחבר הכנסת לפיד יאיר, והסיבה שאני שואל אותם היא שבכל נושא יש לו שתי עמדות מנוגדות, על אותו נושא! פשוט לא יאומן, כן ולא, לא וכן.

אבל רבותי, זה הכל, האמת, עבודה בעיניים. הם כל כך מתאמצים להסתיר אמת פשוטה. הם שמאל! והגיע הזמן להגיד את זה. אחמד טיבי ואיימן עודה נותנים להם אולטימטומים, הם המליצו עליהם אצל הנשיא כדי להרכיב את הממשלה, ראינו בדיוק מי זה כחול לבן כשהם כמעט הקימו ממשלה עם איימן עודה ואחמד טיבי!

הם אומרים שהם חייבים להתקדם, אם לא נצא להצביע הם באמת יתקדמו! יתקדמו לממשלה עם המשותפת! יתקדמו לאיראן גרעינית, ויתקדמו לכלכלת הסתדרות! לשם הם רוצים להתקדם.

אבל הנה הבלוף הכי גדול. אפשר את הלוח?

הנה הבלוף הכי גדול. הבלוף הכי גדול, שבלי המשותפת הם לא יכולים להקים ממשלה. הנה כחול לבן, יש להם 34, יודעים מה, עלי 36, בסדר? אחר כך מרצ-פרץ, כמה? 8? עלי, 10! אחר כך ליברמן, הוא איתם, אנחנו יודעים, 7. חברו את הכל: 46, לארג’, 53. הם לא יכולים להקים ממשלה בלי הרשימה המשותפת. הם לא יכולים, זה בלתי אפשרי בשבילם.

ולכן יש רק שתי אפשרויות אם אתה מצביע כחול לבן: או שקיבלת ממשלת שמאל עם מרצ שנשענת על הרשימה המשותפת, או שתקבל דבר אחר וזו האמת: הצבעת כחול לבן, קיבלת בחירות רביעיות. אין להם הישגים, אין להם מה להציע ואין להם דרך להרכיב ממשלה בלי הרשימה המשותפת.

ואילו לנו, לנו יש דרך! לנו יש הישגים אדירים! לנו יש מה להציע! ולנו יש דרך לנצח! כי יש רק אפשרות אחת לצאת מהפלונטר ולהמשיך בהישגים האדירים בישראל, והדרך היחידה היא להצביע ליכוד! להצביע מחל! לא להישאר בבית, לצאת ולהצביע מחל!

לא לזרוק קולות על מי שלא יעבור את אחוז החסימה, לצאת ולהצביע מחל! אחינו בני העדה האתיופית, לצאת ולהצביע מחל! ועוד מנדט, אחד אחד, חברינו מהקהילה הרוסית, לצאת ולהצביע מחל! נקים ממשלה יציבה, נשיג הישגים היסטוריים לישראל, ובעזרתכם ובעזרת השם נבטיח את נצח ישראל! תודה רבה לכם!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות