ליברמן העליב את מירי רגב ביציאה מהאולפן וזה מה שהוא חטף • צפו

ליברמן סירב לומר "שבוע טוב" ביציאתו מאולפן 'המטה המרכזי' של חדשות 13 לשרת התרבות: "אני אומר 'שבוע טוב' רק לבני אדם" • בערב יום כיפור אמר עליה: "בהמה" • ומה הגיבו ראש הממשלה בנימין נתניהו, אריה דרעי והשר אמיר אוחנה?
אבי כץ
כ"א טבת התש"פ / 18.01.2020 20:36

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, סירב הערב (מוצאי שבת) להגיד “שבוע טוב” ביציאתו מאולפן ‘המטה המרכזי’ של חדשות 13, לשרת התרבות מירי רגב.

“אני אומר ‘שבוע טוב’ רק לבני אדם”, הגיב.

רגב התייחסה לעימות באולפן עם יו”ר ישראל ביתנו – ואמרה: “הוא צריך להתנהג כמו בן אדם וכמו ג’נטלמן. הוא לא ג’נטלמן והוא מתנהג בצורה מאוד שוביניסטית כלפיי”.

 

יו”ר ש”ס אריה דרעי הגיב:

“לאחר שח״כ אלכס קושניר מישראל ביתנו הפגין שוביניסטיות אנטישמית נגד הנשים החרדיות והדתיות, הגיע הערב מנהיג מפלגתו אביגדור ליברמן, לאולפן הטלויזיה של איילה חסון והטיח בשרה מירי רגב: אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם. ליברמן, זו לא התנהגות של בנאדם!”

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בטוויטר: “שבוע טוב לשרה מירי רגב ולכל אזרחי ישראל”.

גם שר המשפטים אמיר אוחנה צייץ:

 

מאוחר יותר הגיבה רגב: “איזה אמירה נוראית זאת. זה האנשים שרוצים איחודים. הכי חשוב שטיבי הוא בן אדם”.

היא הוסיפה: “אם ישאלו היום ברחוב מי האדם השנוא ביותר, מי הוא האדם שהביא עלינו בשנה האחרונה נזק עצום וכאוס פוליטי ומי הוא האשם העיקרי בשסע החברתי הקיים בישראל, כולם יצביעו על ליברמן. ליברמן מחזיק מדינה שלמה כבת ערובה. מה שמעניין אותו זה האגו שלו”.

ראש הממשלה גינה את דבריו הבוטים של ליברמן: “ההתנהגות של ליברמן לא אנושית ולא מכובדת. בניגוד לו, השרה מירי רגב נהגה בנימוס ובכבוד. אנו גאים בפועלה כשרת התרבות והספורט ששברה את מונופול השמאל בתרבות, הביאה את התרבות לפריפריה וקידמה רבות את הספורט הישראלי בזירה הבינלאומית”.

אין זו הפעם הראשונה שליברמן ורגב עולבים זה בזה.

בראיון לעיתון ערב יום כיפור של ‘מעריב’ אמר ליברמן על השרה מירי רגב: “זה מה שקורה כשלוקחים בהמה ושמים אותה במשרד התרבות”.

בראיון לפני חמישה חודשים אמרה רגב על יו”ר ישראל ביתנו: “ליברמן הוא רמאי ונוכל שרימה את בוחריו, מונע מאגו ושנאה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות