החליק ונפגע I טרגדיה בקרית ספר: אבי בסר ז”ל בן ה-10 נהרג בתאונה

הילד אברהם חיים בסר ז"ל, בן 10, תלמיד ת"ת 'נתיבות התורה', נפגע מאוטובוס בקרית ספר ונהרג • מחקירה ראשונית עולה: הילד החליק כשניסה לחצות את הכביש, ונדרס תחת גלגלי האוטובוס • אביו הוא הרב יוסף בסר, מלמד בת"ת 'פרי התורה' • מפקד זק"א: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת"
חיים טוויל
ט"ו טבת התש"פ / 12.01.2020 18:49

הילד אברהם חיים בסר ז”ל, בן 10, תלמיד תלמוד תורה ‘נתיבות התורה’,  נהרג הערב (ראשון), סמוך לשעה 18:30, לאחר שנפגע מאוטובוס ברחוב חפץ חיים, בלב העיר במודיעין עילית, כאשר חצה את הכביש.

הילד ז”ל הוא בנו של הרב יוסף בסר, מלמד בתלמוד תורה ‘פרי התורה’ בשכונת ברכפלד.

הלוויתו תצא בשעה 21:40 מביתו רחוב חתם סופר 3, ובשעה 23:00 מבית הלוויות שמגר – להר המנוחות, שם ייטמן.

מחקירה ראשונית עולה כי הילד החליק כשניסה לחצות את הכביש, ונפגע על ידי האוטובוס – קו 1 – שהגיע לכיכר מרחוב אבני נזר ופנה ימינה לרחוב חפץ חיים.

לכוחות הצלה שהוזעקו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותו במקום.

נהג האוטובוס מחברת קווים עוכב לחקירה.

 

משה מילר ויוחנן ברנד, חובשים באיחוד הצלה – סיפרו: “מדובר בילד הולך רגל שנפגע מאוטובוס. כשהגענו לזירה הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

חובש בכיר במד”א מוטי פישר, סיפר: “כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו ילד כבן 12 שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.”

מהמשטרה נמסר: התקבל דיווח על תאונת דרכים שאירעה ברחוב חפץ חיים במודיעין עלית. על פי הדיווח, אוטובוס פגע בילד כבן 12 בעת שחצה את הכביש. גורמי רפואה של מד”א נאלצו לקבוע את מותו במקום.

צילום: ישראל שפריי, זק”א

כוחות משטרה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

שמוליק סגל מפקד זק״א מודיעין עילית, אמר: “מדובר בזירה קשה ומזעזעת. כשהגעתי למקום ראיתי ילד כבן 12 שכוב על הכביש סמוך למעבר חציה לאחר שנפגע מאוטובוס. הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וצוותי מד״א נאלצו לאשר את מותו במקום.

“מתנדבי זק״א מודיעין מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה במקום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות