ליברמן: החרדים עניים ובורים, כי ככה העסקנים יכולים לשלוט בהם

יו"ר ישראל ביתנו מאשים את חברי הכנסת החרדיים בכך, שלטענתו, הפכו את כל הציבור החרדי לעניים ובורים • על נפתלי בנט: "הוא אדם לא רלוונטי שחבל לבזבז עליו זמן שידור" • על הראשל"צ: "מדובר בגזענות חסרת תקדים שמעולם לא נשמעה כאן. ממתין לשמוע את עמדת היועץ"
אריה ריבקינד
י"ב טבת התש"פ / 09.01.2020 10:48

יו”ר ישראל ביתנו ח”כ אביגדור ליברמן טען הבוקר (חמישי) כי כל הציבור החרדי “עני ובור”, כלשונו, בהיעדר לימודי אנגלית ומתמטיקה.

ליברמן אמר בראיון לרשת ב’.”העסקנים החרדים, הח”כים, בכוונה תחילה מחזיקים את כל הציבור החרדי עניים ובורים כי ככה הם יודעים לשלוט בהם”.

בדבריו התייחס ליברמן לדברי הראשל”צ  הרב יצחק יוסף על העולים הגויים ממדינות ברית המועצות לשעבר ואמר כי מדובר בגזענות “חסרת תקדים שמעולם לא נשמעה כאן”, וכי הוא ממתין לשמוע את עמדת היועץ המשפטי לממשלה.

ליברמן נשאל האם יתן יד להדחת יו”ר הכנסת אדלשטיין במידה ולא ייאות להקים את ועדת הכנסת – והשיב:  “אנחנו ניתן יד להקמת הוועדה. נעשה כל מה שצריך לעשות כדי שזה יקרה”.

הוא הוסיף:  “ועדת הכנסת זה לא בית משפט, היא לא בודקת ראיות או טיעונים. כל מי שמכיר את אביחי מנדלבליט והרקע שלו עם נתניהו – אין שום בר דעת שמאמין שהוא תפר תיק לראש הממשלה”.

ליברמן נשאל אודות שר הביטחון נפתלי בנט שאמר עליו, “יש מי שמדבר ויש מי שעושה” – והשיב: “נפתלי בנט הוא אדם לא רלוונטי שחבל לבזבז עליו זמן שידור”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה שותקים לזיבלון הזה
    09/01/2020 12:33
    נתי
  1. פה גורה

  2. והרוסים עשירים וחכמים...
    09/01/2020 14:36
    יהודה
  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח