גרר, צעק, דחף: אישום נגד שוטר בתחנת משטרה בכותל שתקף אישה

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית המשפט השלום בירושלים כתב אישום נגד יומנאי בתחנת המשטרה בכותל המערבי, בגין תקיפת אישה בת 65 שהגיעה לתחנה - ושיבוש מהלכי משפט • כתב האישום מגולל מה קרה
חיים טוויל
י"א טבת התש"פ / 08.01.2020 16:45

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט השלום בירושלים כתב אישום נגד יומנאי בתחנת המשטרה בכותל המערבי, בגין תקיפת אישה בת 65 שהגיעה לתחנה – ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד אליסף קליין מהמחלקה לחקירות שוטרים, בתאריך 05.09.19, הגיעה המתלוננת, בת 65, אל נקודת המשטרה בכותל המערבי יחד עם אדם נוסף, אשר היה לה עימו ויכוח – כדי להגיש תלונה.

בהיותם בתחנה, חסמה המתלוננת את יציאתו של האיש, אשר ביקש לצאת עם בתו הקטינה.

בתגובה, דחף השוטר את המתלוננת בעוצמה, וזו הוטחה על גבי הקיר ונפלה ארצה במסדרון התחנה.

לאחר שניות ספורות, בעודה על הרצפה, אחז השוטר בידה של האישה וגרר אותה מספר מטרים – עד שהוציאה, כשהיא עודנה על הרצפה, אל מחוץ לתחנה.

בשלב זה הגיע למקום שוטר נוסף והיומנאי נכנס לתחנה.

לאחר דקה נוספת, יצא שוב אל מחוץ לתחנה, עמד מעל המתלוננת וצעק עליה: “מי את שתעשי לי ככה?”, בעודו מסמן צורה של חסימת גוף.

האישה, בתגובה, הגנה על ראשה מפני היומנאי. השוטר שהגיע למקום הפריד בין הנאשם לאישה, שנעמדה מולו. או-אז דחף השוטר את האישה בשתי ידיו, וזו נהדפה על הספסל.

האישה החלה לקרוא לעברו במילות גנאי: “נאצי”, “היטלר”, “הוא רשע”, בעוד השוטר מונע מהיומנאי להתקרב לעברה, ומבקש ממנו להיכנס לתחנה ולא לצאת ממנה.

אחר כל זאת, ערך הנאשם דוח פעולה אודות האירוע והשמיט ממנו את דחיפת המתלוננת על ידו, והוסיף, בכזב, כי המתלוננת השתוללה וניסתה לשבור דברים, וכן שבעטה ותקפה אותו במהלך גרירתה אל מחוץ לתחנה.

במעשיו המתוארים, תקף השוטר את האישה שלא כדין ועשה מעשה בכוונה למנוע או להכשיל או להביא לידי עיוות דין, בדרך אחרת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רוב המקרים של עבריינות שוטרים מטויחים ע"י מח"ש
    09/01/2020 07:31
    מאיר
  1. ראו למשל בעניין השוטר מאיר סיידה.