קושניר בסרטון הסתה: למה לחרדיות יש שירות מיוחד בקופ”ח?

בסרטון ההסתה החדש יוצא ח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו נגד שירות מסובסד המוענק לנשים המקפידות על טהרת המשפחה בקופות החולים • 'זה קורה על חשבון אותם אנשים ששוכבים במסדרונות בבתי החולים. תגידו, התחרפנתם? מה השלב הבא? ישלחו אנשים לוודא שהם אכלו כשר?'
אריה ריבקינד
ג' טבת התש"פ / 31.12.2019 14:14

ח”כ אלכס קושניר מישראל ביתנו פרסם בצהרים (שלישי) עוד סרטון מסית נגד הציבור החרדי.

בסרטון יוצא קושניר נגד שירות מסובסד המוענק לנשים המקפידות על טהרת המשפחה בקופות החולים – והוא מציג במהלכו איור של הגרש”ז אוירבאך זצ”ל.

“חברים, זו לא בדיחה”, אומר קושניר בסרטון שפרסם בדף הפייסבוק שלו. “קופות החולים מסבסדות את הבדיקות האלה, התור נקבע מעכשיו לעכשיו – והתוצאה מדווחת לרב. זה קורה על חשבון תקציב הבריאות. זה קורה על חשבון אותם אנשים ששוכבים במסדרונות בבתי החולים. זה קורה על חשבון אלה שמחכים לבדיקות רפואיות חודשים.  זה קורה על חשבון אלה שמחכים לחיסון לשפעת”.

והוא ממשיך: “תגידו לי, התחרפנתם? מה יהיה השלב הבא? ישלחו אנשים לקולונוסקופיה כדי לוודא שהם אכלו כשר?  או תעצרו אנשים ברחוב כדי לוודא שיש להם ברית מילה? אנחנו חייבים לעצור את זה. חייבים לעצור את הכפיה הזו”, הוא טוען – למרות שהבדיקות בקופות החולים מתבצעות רק לבקשת הנשים המגיעות מרצונן לבדיקה.

המגיבים בדף הפייסבוק של קושניר התפצלו בין תומכים למגנים.

אלונה פישביין הגיב: “הזוי, מה קורה עם מדינה שלנו? פשוט לא יאמן… לאן הגענו? על מה הולך כסף שלנו????? מזעזע!!!!!!!”

צבי גלנד הגיב: “גועל נפש. פוסט אנטישמי, אתה רשע מרושע אנטישמי, בלעם הרשע ברך את עם ישראל על שמירת טהרת המשפחה, קושניר תעוף לכל הרוחות ותן לנו לחיות כיהודים, הקמנו את המדינה הנפלאה שנוכל לחיות כיהודים גאים ולא שכמה אנטישמים כמוך יפריעו לנו לחיות כיהודים”

כפי שדווח בחרדים 10, מפלגת ישראל ביתנו פרסמה בצהרים הודעה בה היא דוחה טענות על פעילותה נגד המגזר החרדי.

“ישראל ביתנו הבהירה אין ספור פעמים שאין לה שום דבר נגד הציבור החרדי, אבל כנראה שזה לא מתאים בדיוק לאג’נדה של עסקנים חרדים למיניהם”, נאמר בהודעת המפלגה.

על רקע תקיפות של חרדים – נאמר בהודעה: “אנו שבים ומדגשים: כל אלימות, פיזית או מילולית, כלפי כל אדם ללא קשר לדת, מין וגזע היא בזויה וראויה לכל גינוי. ‘ישראל ביתנו’ מאמינה בעקרון של חיה ותן לחיות ומתנגדת לכפייה דתית, אבל לא נקבל שום סוג של אלימות, לא כלפי חרדים ולא כלפי עולים.

“הניסיונות של עסקנים חרדים לנצל כל הזדמנות על מנת להסית ולהטיח האשמות כלפינו, להנציח את שיח ההסתה בכלי התקשורת החרדים וברשתות החברתיות על בסיס יומי, והניסיון להדביק ל’ישראל ביתנו’ ולפעיליה אלימות, תמיכה באלימות או הסתה לאלימות היא אנטישמיות לשמה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקרן!!!!!!!
    31/12/2019 15:16
    שי
  1. והכל על ציבור שלם, שפשוט כביכול יושב שומע ושותק????
    מה זה הדבר??? ליברמן לפיד וחבריכם, אנו אזרחי ישראל דורשים, שבשום פנים ואופן לא תתעתעו בנו בלי להביא מסמכים המגבים את מה שאתם רוצים לומר!!! נמאס כבר מזה שאתם מנסים כביכול לעבוד עלינו בעיניים מתוך מחשבה שאנחנו סתומים!!!!
    מושחתים נמאסתם!…

  2. חיסון פפילומה
    31/12/2019 15:25
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. ועל חיסון פפילומה לנערות ששופכים כסף של תקציב הבריאות רק בגלל התנהגות שלא לפי כללי ההלכה והטהרה הבסיסיים אין פוצה פה ומצפצף!
    כמובן שהחיסון לא ניתן לחרדיות. והמבין יבין

  4. אנטישמי
    31/12/2019 23:18
    אנונימי
  5. הוא צודק, שהמועצה הדתית תממן את ענייני טהרה, למה שזה יהיה על חשבון משרד הבריאות? אין לזה הגיון, אישה שמעוניינת בשירות מוזמנת ללכת אל בית הרבנית, מדובר בעניין דתי והלכתי וממש לא בבריאות ציבור הנשים.
    אם כבר העלו את “ההסתה” הזאת, אפשר גם להעביר את כל המקוואות שתהיה באחריות משרד הבריאות, המקווה תפסיק להיות בהשגחת הרב והמועצה הדתית.

  6. אמא רוסיה
    31/12/2019 23:26
    אחד העם
  7. אני לא מבין מה קורה כאן לאחרונה לא ברור אם אנחנו חיים בישראל או ברוסיה. מה זה האנטישמיות המזוויעה הזו?