ביבי על כחול לבן: אחד מושך ימינה, אחד שמאלה, נהיה לי כאב ראש

נתניהו עקץ את כחול לבן: "טסתי די הרבה - אני לא זוכר שראיתי קוקפיט עם 4 טייסים" • "בשני במרץ ננצח בענק. ולמה? כי מאות אלפי מצביעי ליכוד שנשארו בבית יבואו הפעם. כפרה עליהם. אני סומך על הליכודניקים שהפעם יצאו להצביע. נהיה בשטח. זה תענוג. זה כיף ונעשה את זה"
חרדים 10
ב' טבת התש"פ / 29.12.2019 22:05

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (ראשון) מאום ארוך מיוחד במסיבת חנוכה של הליכוד בתל אביב – ותקף את ראשי ‘כחול לבן’.

נתניהו פתח: ”גנץ ולפיד, למה אתם לא עושים פריימריז? ממה אתם חוששים? הם מדברים בלי הפסקה על דמוקרטיה, אז תעשו דמוקרטיה אצלכם”.

ראש הממשלה עקץ: ”לאורך השנים טסתי די הרבה, אבל אני לא זוכר שראיתי פעם קוקפיט עם ארבעה טייסים. אני מדבר עם בני, הוא מדבר עם יאיר, שמדבר עם בוגי, שהולך לגבי. אחד מושך ימינה, אחד שמאלה, אחד למטה, אחד למעלה. נהיה לי כאב ראש”.

נתניהו סיפר: ”לקחתי אדוויל. עשיתי להם פרסום, מקווה שלא יפתחו תיק 9000. בניגוד לקוקפיט ולמפלגות אווירה שסופן להתנדף, אצלנו יש דמוקרטיה אמיתית. הבוחרים ורק הבוחרים קובעים מי ינהיג. כך היה בפריימריז וכך יהיה גם בבחירות לכנסת”.

ראש הממשלה התייחס לכוונת שופטי בג”ץ לדון בשאלה האם נתניהו יכול לקבל את המנדט להרכבת הממשלה: “בדמוקרטיה רק העם מחליט. דמוקרטיה זה שלטון העם, דמוס קרטוס. רק העם מחליט מי ינהיג אותו ולא אף אחד אחר. אני לא מעלה על דעתי שמישהו יתערב ויפגע פגיעה אנושה בדמוקרטיה. זה לא יקרה כי הרוב יחליט בבחירות חופשיות”.

על הבחירות הצפויות אמר ראש הממשלה: ”אנחנו הולכים לבחירות ולקראתן זה הזמן שכולנו נתאחד סביב המשימה המרכזית. להביא ים של מנדטים לליכוד. אנחנו בשני במרץ ננצח בגדול, ננצח בענק. ולמה? כי מאות אלפי מצביעי ליכוד שנשארו בבית ולא הלכו להצביע בפעם האחרונה יבואו הפעם לקלפי”.

הוא הוסיף: ”הם יבואו. אני יודע כי פגשתי אותם בשבועות האחרונים. יופי של אנשים, יופי של מדינה. אנשים חמים שאוהבים את המדינה ואת הארץ. כפרה עליהם. אין עליהם. אני סומך על הליכודניקים שהפעם יצאו להצביע. אנחנו נהיה בשטח. זה תענוג. זה כיף ונעשה את זה. אף אחד לא מתאר לעצמו את ההיקפים”.

נתניהו המשיך: ”ולמה עוד ננצח? כי הבאנו הישגים אדירים למדינת ישראל. הבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות המדינה. התקשורת שמה צו איסור פרסום על ההישגים שלנו. שואלים למה קיבלנו כאלה אחוזים עצומים בשדרות. התקשורת מנותקת. תראו מה קורה בשדרות, הכפלנו את האוכלוסיה שם. אין יכולת לספק את הביקוש למי שרוצה לגור בשדרות.

”הפכנו את ישראל למעצמת סייבר, מעצמה טכנולוגית, מעצמה של אכיפה בררנית… אנחנו מונעים מאיראן להתבסס בסוריה כל הזמן”.

הוא הבטיח: ”אנחנו נביא הסכמי שלום עם כמה וכמה מדינות ערב, נביא הכרה אמריקנית בריבונות ישראל על כל היישובים ביהודה ושומרון. נפחית מיסים ונעזור הרבה יותר לעסקים קטנים”.

נתניהו התייחס גם לכוונתו לבקש חסינות מפני העמדה לדין: ”מה יש ללפיד וגנץ להציע? כלום, נאדה, אפס. הדבר היחיד שמאחד את שלוש המפלגות המוזרות האלה, הגוש ההוא, זה סיסמה אחת: רק לא ביבי. הם כל היום מבלבלים את המוח מול הטלפרומפטר – חסינות, חסינות.

”אני אודיע תוך יומיים על החלטתי, אבל דבר אחד ברור: חסינות היא לא נגד הדמוקרטיה אלא אבן יסוד בדמוקרטיה. בכל מקרה, יש חסינות אחת שאני מבקש כבר עכשיו – חסינות מפני תעמולת הסרק של גנץ לפיד וחבריהם. אין לי זמן לזה, אני עובד למענכם ולמען המדינה שלנו. זה לא יצליח להם”.

על הקיר באולם הוקרן סרטון וידאו – ראיון עם הנשיא רובי ריבלין על החסינות.

וידאו: ערוץ כנסת

נתניהו היה נחרץ: “נחרוש את הארץ, נעבור רחוב רחוב, נביא בשורה גדולה ורוח חדשה של הצלחה ותקווה. נביא מבול של פתקי מחל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות