ליברמן גינה את הפיגוע במונסי – וספג מתקפה: “אתה המסית הראשי”

יו"ר ישראל ביתנו גינה בחשבון הטוויטר שלו את הפיגוע האנטישמי במסיבת חנוכה בבית האדמו"ר מקאסאן במונסי - וכתב: "חשוב לדעת שהפתרון העיקרי לתופעות כאלה הוא עליה לארץ" • עורך 'ליכודניק': "אתה רוצה אותם פה רק כדי שיהיה לך נגד מי להסית"
אריה ריבקינד
א' טבת התש"פ / 29.12.2019 11:17

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, גינה הבוקר בחשבון הטוויטר שלו את הפיגוע האנטישמי במסיבת חנוכה בבית האדמו”ר מקאסאן במונסי – וספג מבול של תגובות מתקפות על האנטישמיות של מפלגתו.

ליברמן כתב “שוב ושוב אנו עדים לתוצאות הקשות של האנטישמיות, הפעם במונסי בניו-יורק. לצד הצער העמוק ואיחולי החלמה מהירה לפצועים, חשוב לדעת שהפתרון העיקרי לתופעות כאלה הוא עליה לארץ”.

ח”כ לשעבר איוב קרא, הגיב: “בעקבות הפיגוע במונסיי וגל ההתקפות האנטישמי נגד בתי כנסת יהודיים בארה”ב ובעולם אני קורא לליברמן להוריד מקמפיין הבחירות שלו את ההתקפות האגרסיביות נגד המפלגות שמייצגות את הדת במדינת ישראל. זה צו השעה. יש לנו מדינה אחת ועם ישראל מעל לכל אינטרס אישי ומפלגתי”.

סגן עורך ‘משפחה’, אריה ארליך, תקף: “למה שיעלו לארץ? כדי להיות בסיכון להירצח בעקבות הסתה *אנטישמית* מבית היוצר שלך? שם לפחות החוק מטפל בחומרה בסרטונים ותעמולה מהסוג שלך”.

אריק זיו, עורך ליכודניק, הגיב: “אתה מצחיק, הרי אתה המסית הראשי כנגד היהודים החרדים. אז מה אתה רוצה אותם פה רק כדי שיהייה לך נגד מי להסית”.

עיתונאי ‘הארץ’, חיים לוינסון, כתב: “נחמד שליברמן קורא לעלייה המונית ארצה של חסידי סאטמר האנטיציונים. פעמי משיח”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החוק שם
    29/12/2019 17:39
    אני
  1. פחחחח, רוב האנטישמים שתקפו יהודים שוחררו כבר וללא ערבות. יודעים מה, אפילו ללא צו הרחקה מהשכונה בה תקפו יהודים.
    דם יהודים הפך להיות הפקר, תודה לפוליטיקאים החרדים והעסקנים במונסי שדאגו להצית את האש עם השכנים

  2. א
    29/12/2019 17:46
    א
  3. ליברמן למה הם יבואו לארץ? שתביא נגדם?