‘הטמפו של נתניהו מטורף, נדיר. האיש בן 70. אין דברים כאלו’

משהו קורה לנתניהו מאז הוכרזו פריימריז ליו"ר הליכוד • העיתונאי אטילה שומפלבי: "האולמות מפוצצים. בשטח הליכוד קורה משהו שונה, דרמטי" • יוסי אליטוב: "יהודי בן 70 קם בבוקר חורפי, חורש את הארץ לאורכה ולרוחבה ונועל את היום לקראת חצות, ברעננות של חתן בר מצווה עליז ושמח"
אריה ריבקינד
כ' כסלו התש"פ / 18.12.2019 14:03

העיתונאי אטילה שומפלבי, הפרשן הפוליטי של YNET, צייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו: “הטמפו של נתניהו מטורף, נדיר. האיש בן 70. ראש ממשלה. תיקים פליליים. מדינה לנהל. הוא באטרף. ארבעה כנסים ביום. נהריה. חיפה. כפר חב”ד. אלוהים יודע איפה הוא עוד היה. האולמות מפוצצים. מספיק להביט בתמונות כדי להבין שבשטח הליכוד קורה משהו שונה, דרמטי. אפילו בתמונות רואים חשמל באוויר.

“זו לא מערכת בחירות נורמלית. זה לא קמפיין רגיל. זה לא עוד סיבוב של בחירות. קריאת התיגר על נתניהו הדליקה את הליכוד. הכניסה דלק מטוסים למונעים כבויים. האש בוערת. 16 שנה אני מסקר פוליטיקה. מה שקורה בשטח הליכודי זה משהו אחר”.

יוסי אליטוב, עורך עיתון משפחה, צייץ הבוקר, לצד קליפ וידאו של נתניהו בכפר חב”ד: “יהודי בן 70 קם בבוקר חורפי, חורש את הארץ לאורכה ולרוחבה ונועל את היום לקראת חצות, ברעננות של חתן בר מצווה עליז ושמח. אין דברים כאלו”.

 

כתב הכנסת של ‘מעריב’, אריק בנדר, הגיב: “האמת לא ברור מאיפה הוא שואב את הכוחות”.

ואחד הגולשים הגיב: “נתניהו טורף את החיים, כאילו רק הצטרף לפוליטיקה, בני גנץ 8 חודשים בפוליטיקה, עדיין בחופשת שחרור מצה״ל וכבר התעייף… בניחותא”.

וטופז לוק, יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה, צייץ:

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בחירות
    21/12/2019 03:22
    אא
  1. בבחירות הקרובות אין בני גנץ,יש עם ישראל ונבחרי הציבור נגד מערכת המשפט המנותקת הדורסנית והמתנשאת שלנו.