חפץ הגיש תביעה נגד השר אוחנה, ותלונה ב-433 נגד הפרשן הפוליטי

עורכי דינו של עד המדינה: "שר המשפטים ניצל באופן פסול, בזוי וזדוני את בימת הכנסת כדי לפגוע בניר חפץ ובמשפחתו" • חפץ הגיש תלונה רשמית ביחידת להב 433 נגד הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, בטענה שהטריד אותו
חיים טוויל
ל' חשון התש"פ / 28.11.2019 18:01

עד המדינה ניר חפץ הגיש היום (חמישי) תביעה נגד שר המשפטים אמיר אוחנה. זאת משום שאוחנה חשף פרטים מחקירתו של עד המדינה על הדוכן במליאת הכנסת.

לפני הגשת התביעה שלח  חפץ התראה לפני תביעה לשר המשפטים. חפץ ביקש מהשר התנצלות בתוך שבוע וכניסה למשא ומתן על פיצוי כספי.

לטענת חפץ, הדברים שאמר אוחנה במליאת הכנסת, נאמרו במטרה לבזותו ולהשפילו, תוך שלכאורה ביצע הפרת חובה חקוקה, כולל שיבוש הליכי משפט והטרדת עד ופגיעה בפרטיות.

השר אוחנה טען כי לא פרסם דבר שלא פורסם קודם, כי לא היה ידוע על איסור כלשהו ובעיקר כי חלה חסינות מהותית שכן דיבר מעל בימת הכנסת במסגרת מענה לטענות כלפיו.

עורכי הדין אילן סופר ואביב רון, המייצגים את ניר חפץ, אמרו: “שר המשפטים ניצל באופן פסול, בזוי וזדוני את בימת הכנסת כדי לפגוע בניר חפץ ובמשפחתו, ולנסות להדיח אותו מעדות האמת שמסר לרשויות האכיפה. אם מר אוחנה בונה על כך שמסך החסינות יציל אותו ממעשיו החמורים, כפי שתכנן כשהקריא את הנאום הפוגעני מן הכתב, טעות בידיו”.

חפץ הגיש גם תלונה רשמית ביחידת להב 433 נגד הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, בטענה שהטריד אותו. חפץ טוען כי ברדוגו העלה לקבוצת ווטסאפ של תומכי ליכוד פירוט של מהלך החקירה שעבר.

לטענת חפץ, מדובר בהטרדת עד, בשיבוש הליכים, בהפרת צו איסור פרסום ובפגיעה פלילית בפרטיות.

חפץ תובע כל אחד מהם על סך חצי מיליון שקלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות