ביבי: ‘תמיד יקחו מקרים בודדים כדי לעשות לכם דה-לגטימציה’ • צפו

ראש הממשלה התייחס להפגנת התמיכה בו והודה לתומכיו. "ריגשתם אותי" • "שאלות קשות מאוד התעוררו בניהול החקירות שלי ושל אחרים. שאלות אלה יש לברר עד תום, ולתקן את מה שחייבים לתקן"
חרדים 10
כ"ט חשון התש"פ / 27.11.2019 20:53

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (רביעי) להפגנת התמיכה שנערכה אמש ברחבת מוזיאון תל אביב.

“תודה רבה לכם המוני אזרחי ישראל. תודה לכם על התמיכה האדירה. ריגשתם אותי. בייחוד אני מבקש להודות להמונים שהגיעו לתל אביב מכל חלקי הארץ להפגנה בעד הצדק, האמת והדמוקרטיה”.

נתניהו ביקש מתומכיו להמשיך ולעמוד לצידו ולעשות הכל במסגרת החוק – זאת אחרי שצוות ‘כאן חדשות’ הותקף בידי מפגינים וספג יריקות.

“גורמים בתקשורת תמיד ייקחו מקרים בודדים מתוך האלפים שהיו שם כדי לעשות לכם דה-לגטימציה”, אמר נתניהו, “בניגוד להתעלמות שלהם ממקרים חמורים בהרבה בהפגנות השמאל. יש לי בקשה אחת: חשוב לנהוג באחריות, במסגרת החוק, ללא התלהמות וללא אלימות. אנחנו מכבדים את החוק ואנחנו מכבדים את בתי המשפט – אני בטוח שהצדק יצא לאור”.

לדבריו, קריאת המפגינים לחקור את חוקריו, מוצדקת וראויה.

“שאלות קשות מאוד התעוררו בניהול החקירות שלי ושל אחרים, שאלות שמעלות חשד לפלילים על פעולות שאין להם מקום בשום מדינה דמוקרטית. שאלות אלה יש לברר עד תום, ולתקן את מה שחייבים לתקן. זוהי תמצית הדמוקרטיה. כי בדמוקרטיה אף אחד אינו מעל החוק. אף אחד אינו חסין מפני ביקורת, בדיקה וחקירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות