חרדי בן 24 נתקע עם רכבו בכביש, יצא להזעיק עזרה ונדרס למוות

צעיר חרדי בן 24 מבית שמש נהרג מפגיעת רכב חולף סמוך למחלף שמריהו בכביש 20 • נתקע עם רכבו בתעלה שבצידי הכביש, יצא להזעיק עזרה - ואז נדרס • בערלה יאקובוביץ מזק״א: "מתנדבי טיפלו במשך מספר שעות בכבוד המת בזירה הקשה" • המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה
חיים טוויל
כ"ו תשרי התש"פ / 25.10.2019 10:51

חרדי בן 24, תושב בית שמש, נהרג הבוקר (שישי) סמוך לשעה 8:30 מפגיעת רכב חולף סמוך למחלף שמריהו בכביש 20, לאחר שנתקע עם רכבו בשטח ויצא להזעיק עזרה.

חובשים ופראמדיקים של מד”א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית עולה, כי הצעיר נתקע עם רכבו שנפל לתעלה בצדו המזרחי של הכביש. לאחר מכן ככל הנראה יצא מהאוטו לחפש עזרה, ונפגע מרכב חולף. הכביש נחסם לתנועה.

הנהג הפוגע נחקר בזירת התאונה.

פראמדיק מד”א, אלעד דרעי, סיפר: “על הנתיב הימני של הכביש שכב הפצוע, גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”.

צילום: יחזקאל איטקין, באדיבות זק”א

בהודעת המשטרה נאמר: ”לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים בכביש 20 אחרי החיבור עם כביש 531 לצפון. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום עולה כי רכב פגע בהולך רגל. נקבע מותו של הולך הרגל (24). הרכב הפוגע והנהג בזירת התאונה. בוחנים במקום ונסיבות התאונה נבדקות”.

בערלה יאקובוביץ, מתנדב זק״א שטיפל בזירה, אמר: “מדובר במקרה חריג וקשה. בחור צעיר חרדי בן 24 נתקע עם רכבו בתעלה שבצידי הכביש ויצא על הכביש הסואן ככה״נ כדי לבקש סיוע מעוברי הדרך, רכב שחלף במקום פגע בו בעוצמה. כשהגעתי לזירה ראיתי רכב פרטי תקוע בתעלה שבצידי הכביש, בסמוך על הכביש הראשי שכב הצעיר ללא הכרה כשהוא סובל מחבלות קשות בגופו.

“צוותי מד״א עשו פעולות החייאה ממושכות שבסופם נאלצו לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק״א מרחב שרון טיפלו במשך מספר שעות בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרות על ידי המשטרה”.

צילום: יחזקאל איטקין, באדיבות זק”א
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות