משפט שדה? ‘מתי הספיקו לקרוא ולנתח 1000 עמ’ שהגישו הסנגורים?’

חוות הדעת המתגבשת בפרקליטות אחרי השימוע: שוחד, מרמה והפרת אמונים ב-4000, ובתיקי 1000 ו-2000 - מרמה והפרת אמונים • נתניהו: "רק במשפט שדה מפרסמים את המסקנות לפני שדנים בעובדות ובטענות. אפשר רק לקוות שהיועמ״ש לא יתן ידו לעיוות כזה של הצדק והאמת"
אריה ריבקינד
כ"ו תשרי התש"פ / 24.10.2019 21:12

חוות הדעת המתגבשת בפרקליטות מיסוי וכלכלה היא להשאיר את העבירות נגד ראש הממשלה נתניהו כפי שהן: שוחד, מרמה והפרת אמונים בתיק 4000, ובתיקי 1000 ו-2000 – מרמה והפרת אמונים.

בחדשות 13 דווח, כי מיד לאחר השימוע החלו פרקליטי מיסוי וכלכלה לבדוק את התמונה המלאה של העדויות והזויות שהעלו פרקליטי נתניהו בשימוע – ואף קיימו על כך דיונים במהלך החג.

לפי הדיווח, חוות הדעת המתגבשת היא להשאיר את האישומים כפי שהם בכתב החשדות.

פרקליטת מיסוי וכלכלה ליאת בן ארי ששהתה בחול היתה בקשר עם הצוות שלה ומיד עם חזרתה לארץ אתמול, החלה לעבור על גיבוש חוות הדעת, שחלקים ממנה כבר הועברו לפרקליט המדינה שי ניצן.

ביום ראשון יחל היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלסליט, במרתון דיונים עם בכירי הפרקליטות ומשרד המשפטים בלשכתו, כאשר המטרה היא להגיע להחלטה עד סוף נובמבר.

מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה: ”עוד הדלפה מגמתית הערב בערוץ 13, שפוגעת אנושות באמון הציבור במערכת. רק במשפט שדה מפרסמים את המסקנות לפני שדנים בעובדות ובטענות. מתי בדיוק הם הספיקו לקרוא ולנתח את 1000 העמודים שהגישו פרקליטי ראש הממשלה רק עכשיו?

”לא בכדי ביקש ראש הממשלה לקיים שימוע פומבי, כדי שכל אזרחי ישראל ומשפטני העולם יווכחו שמדובר בתיקים מחוררים שאין בהם כלום. אפשר רק לקוות שהיועמ״ש לא יתן ידו לעיוות כזה של הצדק והאמת בתיקי הסרק ההזויים נגד ראש הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מערכת משפט
    30/10/2019 12:38
    עוז
  1. מערכת המשפט סוחפת אותנו לאסון במדינה