צעירים שתקפו שוטרים בעת מעצר חבר שניקב גלגלים בניידת – בצרות

שלושה צעירים בני 18-20 יואשמו בתקיפת שוטרים בשכונה חרדית בבית שמש • על פי הצהרת התובע שהוגשה נגדם, הם תקפו באלימות שוטרים לאחר שאלה ניסו לעצור צעיר שניקב גלגלי ניידת משטרה • מעצרם הוארך ב-5 ימים
חיים טוויל
כ' אב התשע"ט / 21.08.2019 16:01

הצהרת תובע הוגשה בצהרים (רביעי) נגד שלושה חשודים,  בני 18-20, שנעצרו במוצאי השבת, בחשד שתקפו שוטרים ואיימו עליהם בעיר בית שמש.

מעצרם הוארך בחמישה ימים.

הצעירים נעצרו בלילה שבין מוצ”ש ליום ראשון, במהלכו הוזעקו שוטרים לרחוב נהר הירדן בבית שמש – בעקבות דיווח על הקמת רעש וקטטה בפארק ציבורי.

עם סיום הטיפול באירוע וחזרתם אל הניידת, הבחינו השוטרים בצמיג ניידת מנוקב ובחשוד הנמלט מהמקום – וניסו לעצרו.

במקום התגודדו מספר צעירים והחלו לתקוף באלימות את השוטרים, במטרה למלט את העצור, ובכך אילצו את השוטרים, בשל חשש לחייהם, לבצע ירי באוויר.

שלושה חשודים נעצרו עוד באותו הלילה בחשד לתקיפה האלימה והובאו לחקירה במשטרה.

החוקרים המשיכו בפעולות החקירה על מנת להגיע לזהותם של כלל הצעירים שעל פי החשד היו מעורבים בתקיפה, ובמהלך השבוע עצרו לחקירה 3 חשודים קטינים נוספים, ששוחררו בתנאים בבית המשפט.

מעצרם של החשודים בני ה-18-20 שנעצרו בלילה התקיפה, הוארך פעם נוספת עד לתאריך 25.8.19, במסגרת דיון שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים, ושבמהלכו הגישה פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הצהרת תובע בכוונה להגיש כבר בשבוע הבא כתב אישום נגד שלושת החשודים בגין העבירות המיוחסות להם.

במשטרה אומרים: “לא ייתכן ששוטרים המגיעים לקריאתו של אזרח המבקש לקבל שירותי משטרה, יותקפו באלימות על ידי פורעי חוק. אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בשוטרים, ברכוש משטרת ישראל ובעבודתם, בייחוד כשמדובר בתקיפה אלימה”.

במשטרה הוסיפו: “כפי שפעלנו במקרה זה והגענו לכלל המעורבים במעשה החמור ומיצוי הדין עמם, כך נפעל גם בעתיד באמצעות כל הכלים העומדים לרשותנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות