הצעיר שגופתו נמצאה בבור המים: ישראל מאיר כספרסקי ז”ל מברכפלד

הלוויתו של הצעיר שראל מאיר כספרסקי ז"ל תיערך בשעה 18:30 בבית העלמין ירקון • לפי הערכות, הוא טבע במקום ביום שישי שעבר
חיים טוויל
כ"ט תמוז התשע"ט / 01.08.2019 16:37

בתום הליך זיהוי במכון לרפואה משפטית: הערב (חמישי) יובא למנוחות הבחור ישראל מאיר כספרסקי ז”ל בן 23, תושב שכונת ברכפלד שבמודיעין עילית שנמצא הלילה ללא רוח חיים בתוך בור מים בכניסה ליער לפיד, הממוקם ליד העיר החרדית.

הלוויתו תיערך בשעה 18:30 בבית העלמין ירקון. אוטבוס ייצא מביתו רחוב רבי עקיבא 16 בשעה 17:30.

המנוח ז”ל, שטבל בבור המים, טבע וגופתו נמצאה אמש על ידי ילדים ששיחקו במקום.

לפי הערכות, הוא טבע במקום ביום שישי שעבר.

כפי שדווח בחרדים 10, גופתו התגלה בסביבות השעה 20:00, לאחר שהילדים הבחינו בבגדים המונחים ליד הבור, הציצו פנימה וראו גופה.

גופתו חולצה החוצה במבצע מורכב רק בשעה 3:47 לפנות בוקר.

חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות של זק”א: “במשך כ-8 שעות פעלו מתנדבי זק”א שפלה ויחידת הצוללים של זק”א, בסיוע לוחמי האש וכוחות המשטרה בזירה בנסיונות חילוץ הגופה מתוך הבאר.

“מדובר באירוע מורכב המחייב שיתוף פעולה של כלל הכוחות שפעלו בשטח, החל מלוחמי האש והיל”מ שהרחיבו את שפת הבאר והציבו חצובות סנפלינג להורדת ואבטחת הצוללים של זק”א, דרך מתנדבי יחידת הגיפים של ארגון ידידים, ששינעו את הציוד אל תוך השטח, ומשטרת ישראל שאבטחה את האירוע”.

פליקס לוטן, פארמדיק מד”א ומדריך ראשי ביחידת צוללי זק”א, שחילץ את הגופה מהבאר: “מדובר במשימה מורכבת המחייבת שימוש בחליפת צלילה יבשה ומסכת פנים מלאה, שיתוף הפעולה בין כלל הכוחות אפשרו לי לבצע את המשימה ביעילות ובזמן קצר, ירדתי לתוך הבאר המים וחילצתי את הנפטר בכבוד הראוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות